En god latter forlenger livet…

Jeg må le litt, jeg leste på nettet at Twitterbrukere trodde at Titanic var bare en film og fikk sjokk da de oppdaget at historien om skipet Titanic er sann. Greit at ikke historien om Jack og Rose er sann (eller er den det?) men at Titanic sank på jomfruturen sin fra Southampton til New York er veldig sant. Og at et isfjell var skyldig er også sant. Jeg er virkelig bare helt sjokket av folk ikke visste det. Jeg visste jo det før jeg så filmen første gang den kom ut.

Jeg er en av de som også skal se denne filmen i 3D, den kommer ut i morgen. Jeg elsket den første versjonen av Titanic filmen, så å se den i 3D skal bli veldig bra. Gleder meg utrolig bra!

Visste du at Titanic ikke bare er en film?
Skal du se filmen i 3D?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Tanker/Meninger og merket med , . Bokmerk permalenken.

33 svar til En god latter forlenger livet…

  1. Leah sier:

    Ja jeg er veldig klar over at titanic er en sann historie.. Jack og rose er også ekte.. Rose forteller jo historien selv, hun gamle damen som er med… Men historien skjedde jo sikkert ikke AKKURAT som på filmen.. Jeg kommer ikke til å se den, er ikke så fan av 3D filmer:/ eller så Avatar i 3D og det var helt fantastisk, men det er en eventyrfilm så det blir på en helt annen måte..

    • Veronica S sier:

      Noen sier Jack og Rose er ekte, noen sier den ikke er det. Fordi hun gamle damen er skuespiller… men hvem vet. Uansett, alle burde jo vite at den er sann, at Titanic eksisterte og er nå på dypet…
      Joo, jeg må se den i 3D, kun for å ha sett den:P

  2. Hahaha, seriøst! Det var faktisk morsomt å høre at noen ikke visste at Titanic er basert på en sann historie, minus kjærligheteshistorien da. Jeg elsker Titanic, så jeg skal selvfølgelig se den på kino i 3D. Fikk jo ikke muligheten til det da den kom ut første gang så🙂

    • Veronica S sier:

      Helt enig, er morsomt å se at skolen ikke forteller om dette i historietimene. Var jo der vi fikk vite det først, så så jo jeg en del filmer og serier på TV om Titanic. Jeg så den første gang, husker det så godt. I den kinosalen som nå er den salen som er blitt scene og jeg har spilt i musikaler. Spesielt. Skal SÅ se den i 3D

  3. Tonje sier:

    Jeg skal se den på kino på fredag faktisk🙂

  4. Hedda sier:

    Å, filmen er nydelig! Haha, ja jeg visste det. Rart at noen kunne tro det😛 Visste ikke den kom ut på 3D, men da skal jeg jammen prøve å ta meg en tur snart🙂

    Sv: takk! Jeg hører masse på Lady Antebellum🙂 Ha en fin dag!!🙂

  5. Titanic i 3D skal jeg også se🙂 Gleder meg😀

  6. Hahaha hvordan går det an å ikke få med seg det?? :-O Ganske utrolig.. Filmen er kjempefin, men jeg takler ikke filmer i 3D, får bare vondt i hodet av det jeg..:/

  7. Siv sier:

    Jeg tror de små twitterbrukerne (som i småfolket – 10åringene) kanskje ikke vet det, for det visste ikke jeg heller. Tror jeg. Men da jeg ble eldre kom det som lyn fra klar himmel!😉

  8. Nina C. sier:

    hehe,lol sier jeg bare. Visste at titanic ikke bare var en film,men tror den yngre generasjonen etter 1997 tror kanskje det bare var en film. Skal også se titanic på kino,men blir ikke helt ennå ettersom lommeboka er tom:) hehe

  9. giovannetta sier:

    Hehehe, ja visste at titanic ikke bare er en film! Men elsker filmen, og leonardo er så fantastisk fin. Luv him!

    • Veronica S sier:

      DET er bra Jeanette, men du er da opplyst, har jo vært barnevakten din siden du var liten så om du ikke hadde visst det, da har jeg gjort noe galt:P LOL.
      Nja..i Titanic er han kjekk..ellers, nei:P

  10. Milie sier:

    Det skal i grunnen godt gjøres å ikke få med seg det…Haha. Jeg har kjempe lyst å se filmen i 3D.

  11. SV: Irland må du glede deg til.🙂 Jeg elsker Irland😀

  12. k. sier:

    lol.. husker da jeg så den filmen for første gang leste jeg massemasse om det ordentlige titanic! skal bli gøy å se den igjen tror jeg🙂

  13. thea sier:

    ja, visste det er basert på en sann historie. Skal absolutt se filmen en gang snart!🙂

  14. Keths! sier:

    tror ikke jeg skal se den i 3D nei

  15. Henriette sier:

    Vet at det er basert på en sann historie, så morsome fakta:)

Please reply

