Uansett Hvor Jeg Ser…

I dag var det klart for koret igjen etter to uker med fri pga ferie. Skal si det var kjempeherlig å komme i gang igjen med syngingen og se kor-folket igjen. En bergens-rapper Doffen var innom. Vi skal nemlig kore for han på en konsert 30 april. Vi gleder oss kjempemasse. Det er det som er kjempekult med Myrna Braza som dirigent, hun får til så mye gøy, samtidig som hun er så sinnsykt flink dirigent.

Ellers er det ikke så mye nytt her, bortsett fra at jeg VET at jeg kommer meg på Lady Antebellum konsert i sommer. Jeg er så glad at jeg holder på å hoppe på veggene av lykkelighet (er det et ord? om ikke fant jeg det opp nå). Skal med to stk herlige jenter, så blir moro. Kommer sikkert til å skrive om det mer senere;)

I morgen skal jeg på Haukeland å ta ny dose med RoActemra. Første gang jeg skal ta den nå etter jeg har begynt på Metex. Blir spennende å se om jeg merker noe bedring. Sånn skikkelig bedring.

Ellers folkens, har der hatt en fin helg?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Koret, Leddgikt, Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

23 svar til Uansett Hvor Jeg Ser…

  1. itonje sier:

    I helga var jeg å så Titanic og hang med ei venninne. Ellers skjedde det ikke så mye mer den helga. Den sangen var faktisk litt bra! Kult at dere skal kore for han da!🙂

  2. AB sier:

    Høres kjekt ut å få kore på konsert! Og jeg er så glad på dine vegne for at du kommer deg på Lady Antebellum🙂

  3. Herlighet, så stas at dere skal kore for han😉

    Ikke feil med Lady Antebellum konsert heller😀

  4. Leah sier:

    Jeg har hatt en kjempe helg!! Og i går var jeg fyllasyk og sleten, så da var det deilig å krype opp i armkroken til typen å se på Hart of Dixie:) takk for at du har snakket så mye om det!:p jeg var bare nødt til å laste ned noen episoder, og jeg ble hektet!

    • Veronica S sier:

      Hehe, kjekt med litt fyllasjuke da..haha. Hart of Dixie er wonderful. Jeg døde nesten i episode forige mandag da de spilte Just a Kiss av Lady Antebellum i sluttscenen.. haha. Man blir veldig fort hektet på denne serien.

  5. Nina C. sier:

    Spennende med Lady Antebellum konsert da:)
    SV;Anbefaler både filmen og bøkene:)

  6. Siv sier:

    Åååååå – jeg vil også, men på McFlykonsert!!!

  7. Keths! sier:

    såå gøy da😀 savner å synge i kor kjenner jeg..

  8. Lykke til, håper du blir bedre!🙂

    Helgen har vært fin, bursdagsselskap for svigermor og litt shopping🙂

  9. Henriette sier:

    Ja hadde en fin helg:)

  10. Hedda sier:

    oi, heldig som skal på konsert med Lady A😀 Det fortjener du!!

  11. Tilbaketråkk: Kom Mai du skjønne milde… | Miss Musical Queen

Please reply

