Vakkert…

Er det en sang jeg virkelig ikke synes man skal tulle med, så er det «If I Die Young» av The Band Perry. Sangen har en fantastisk tekst og skal formidles riktig. Da de to jentene Suzana og Christina sang den i «The Voice» viste de at denne sangen virkelig er vakker som duett. Men likevel så hører man at Christina (med det lyse håret) synger litt mer for å vise at hun kan, mens Suzana synger for å formidle teksten, og stemmen hennes kommer pent frem på grunn av det. Og hun gikk jo videre.

Liker dere denne sangen? Hvilken sang har dere på hjernen for tiden?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , . Bokmerk permalenken.

22 svar til Vakkert…

  1. Nina C. sier:

    Den sangen er fin:)

  2. Veldig fin sang🙂 Jeg har «Some die young» på hodet for tiden🙂

  3. Leah sier:

    Jeg har fremdeles pocketful of sunshine på hjernen:p

  4. Marit sier:

    Kjempe fin sang, hadde ikke hørt den før🙂

  5. Siv sier:

    JOOO denne har jeg jo hørt før! Duetter liker jeg, så jeg høøøøører nå😀

  6. Siv sier:

    Hvem som er hvem vet jeg ikke, men jeg regner med det er henne i den lilla som gikk videre da? Det var iallfall hun som hadde den fineste stemmen synes jeg :’)

  7. Hedda sier:

    Oi, utrolig fin sang. Har ikke hørt den før, så takk for tipset! Må legge den inn på ipoden😉 Haha, jeg har filla på Nicki Minaj «Turn me on» og «Starships»😛 pga trening da! Ha en finfin fredag🙂

  8. Den er fin! Jeg har vært veldig dårlig til å høre på musikk etter lilletulla kom, men den siste angen jeg har fått halvveis dilla på er «somebody that I used to know» med Gotye🙂

    God helg søte deg!

  9. AB sier:

    Nydelig duett, gøy når folk er så flinke. Har fremdeles Call Me Maybe på hjernen jeg😛 Og Glad You Came (The Wanted)

    • Veronica S sier:

      Ikke sant, det var skikkelig nivå i The Voice i år (er fortsatt sur for at Bård ikke er med). Haha, Call Me Maybe har jeg ofte på hjernen, eller Price Tag med Jessie J.

  10. itonjemusic sier:

    Jeg går rundt med denne, Say Hello To Goodbye og Some Die Young på hjernen om dagen. Suzana har så herlig stemme! Bra hun gikk videre til direktesendingene! Ble så glad på hennes vegne🙂

    Sv: Jeg liker Say Hello To Goodbye best med Hanne jeg og, men Shontelle gjør jo en god versjon hun og🙂

Please reply

