Ice Cream and Snickers Cake…

I dag feiret vi bursdag til en kollega på jobben. En herlig kollega hadde bakt snickerskake og brownies. OG vi fikk is til. Glemte selvsagt å ta bilde, men kan si at det var sinnsykt godt. Merker det er kjekt å være tilbake nesten fullt i jobb. Jeg jobber for tiden 80% og har en dag i uken fri. I mai satser jeg på at jeg er tilbake 100%.

Tirsdag var jeg på sykehuset og tok ny dose med RoActemra. Selvsagt traff de ikke med en gang, så går rundt med et ekkelt blåmerke på håndleddet og ett på håndbarken. Men, det får heller være. De traff med veneflonen 3 gangen, men de tok den i armen så da måtte de treffe. Ny dose med medisin og merker den har intatt kroppen, smertene er litt mindre, og bare det er HERLIG!

I dag ringte jeg en telefon til en trivelig svensk dame i ticnet.se. Dere skjønner det, at jeg skulle booke Lady Antebellum billettene i dag, men skjønte meg ikke på hvordan jeg skulle få billettene i posten. Så ringte og damen var veldig behjelpelig, men får ikke billettene i posten. MEN, hun fikset det slik at meg, Jenny (min kusine) og Sandra (en venninne fra S Club 7 tiden:P) kan hente billettene våre når vi kommer til Stockholm i Juli. Jeg er så utrolig spent! 99 dager igjen til konsert, en jeg gleder meg utrolig masse til.    Hotellet er booket, nå gjenstår egentlig flybillettene. Men har litt is i magen der enda. Var liksom billetter og opphold som var viktigst akkuratt nå.

Ellers har jeg fått låne min kjære bror sin «reserve» mobil etter han kjøpte seg en ny. SÅ, da fikk jeg faktisk til å installere appen «Instagram» for Android, så folkens, jeg har nå instragram. Men lurer på en ting: hvordan får man sånn bilde der med flere bilder i? skjønner hva jeg mener?? jeg får bare til ett bilde om gangen på et bilde. Men er veldig fornøyd med appen. Kanskje fordi LG telefonen er jo bra kamera på da. Her er noen bilder jeg har tatt i dag.

En hest som står på en gård ved siden av der jeg bor. Han kommer opp hele tiden og skal hilse på når vi går forbi. Kloke øyne.

"En Løvetann, det må være sommerens siste"
-Sid, Is-Tid.
Men dette er en av vårens første løvetenner! Våren er i anmarsj i Bergen, og det er HERLIG!

Fineste hunden min!

Om dere vil følge meg på instagram så heter jeg ladyvnorway. Hva heter du?

I morgen skal koret holde en liten konsert i Fana Kulturhus under et annet arrangement. Vi skal synge «Grenade», «Someone Like You» og «Mercy». Blir kjempekjekt.

Hva skal du i helgen?

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , . Bokmerk permalenken.

24 svar til Ice Cream and Snickers Cake…

  1. Nina C. sier:

    Den snickers kaken hørtes god ut:) Bra at du er smertefri nå🙂 Heldig du er som skal på lady antebellum konsert! du får knipse noen bilder hvis du får til:) Ha en flott helg!

    SV;Takk:) Miley hun er freaker ut før hun kommernår hun er i buret og når hun er hos dyrlegen,så roer hun seg ned:) hunden din høres ut som hunden til broren min. Han nekter å gå inn til dyrlegen og du må nesten bære ham inn.
    //Takk:) koselig å høre! Av og til bilder bilder tatt i øyeblikket bedre enn det “still-opp-og-smil” bildene.🙂

    • Veronica S sier:

      Ja, den var SINNSYKT god. Elsker peanøtter i kaker. Haha. Nja, smertefri var å ta litt hardt i, men at dem ikke er sånn helt pregende, ja;) JA! Føler meg litt heldig faktisk:P haha. Jeg skal SELVSAGT knipse bilder. Her skal det kjøpes inn to nye minnekort på max GB:P haha. MÅ jo dele på bloggen. Du må ha en strålende helg du og.

      SV: Haha, vi får ikke til å bære hunden min inn, for hun skaper seg som bare det.
      //ENIG.

  2. Leah sier:

    Jeg heter frklampe eller pusegnatt, husker ikke:p hvis du har iPhone så kan du laste ned frame magic, da kan du få mange bilder i et bilde. Hvis det var det du mente?:p

  3. Siv sier:

    Det er bra medisinen fungerer! Og det med konsert -ååååååå jeg tror jeg kjenner til følelsen. Jeg har iallfall innbilt meg den mang en gang!!!!

  4. monica sier:

    JEg har akkurat ordnet meg sånn fancy mobil, menmangler simkort til den, så jeg får komme tilbake til deg angående navnet😉
    Wee, blir gøy med konsert😀

  5. carinacharlotteb sier:

    Så moro! Jeg vil også se Lady Antebellum🙂

    • Veronica S sier:

      Ta turen til Sverige du også da, eller ta deg en tur på Countryfestivalen i Seljord. Dem skal spille der den 23 juli. Du, jeg kommer meg ikke innpå bloggen din jeg…adressen her er feil..

  6. Sunniva :*) sier:

    Denne lørdagen skal jeg gjør litt matte (vi skal ha generalprøve neste uka), også skal jeg til ei venninne i bursdag på kvelden ❤

  7. Elin sier:

    Søte bilder og kjempefin hund!!🙂 God helg!

  8. AB sier:

    Nå følger jeg deg på instagram🙂 På tide at det kom for android, gjør savnet mitt etter iphonen litt mindre

    • Veronica S sier:

      Haha, måtte tenke lenge før jeg skjønte at det var deg som fulgte meg;) var liksom et uvant kallenavn:P Hehe, eneste som er dumt er at vi får ikke alle de samme effektene på Instagram da, men vi har Instagram. iPhone skal jeg ha.. når skattepengene kommer..eller feriepengene:P Og ja, på tide Android fikk en moro app også.

  9. Merethe sier:

    Usj, det med veneflonen hørtes ikke mye godt ut! De har bomma på meg også, og jeg synes det var veldig vondt. Jeg håper i hvert fall at du blir frisk og kommer deg tilbake på jobb for fullt🙂

    Utrolig fin hund forresten🙂

    • Veronica S sier:

      Det ekke noe godt nei. Nå ser det ut som noen har knepet meg kjempehardt i håndleddet. Det er sykt vondt. Tusen takk;) Joda, satser på at i mai er jeg tilbake i 100%.

      TUSEN TAKK, synes hun er fin jeg og;)

  10. Snickers kake er så godt !🙂 Hyggelig gjort av kollegaen din å bake til dere🙂

    Jeg skal jobbe i helgen og være med venner ikveld😉

    • Veronica S sier:

      Vi har en ordning at vi baker til hverandre hver vår gang, liker den;) Men noen er bare mye bedre enn andre å bake kake, og andre slår skikkelig på stortrommen:P haha. Så veldig hyggelig.

      Jobb kan være kjekt det en helg;) venner er alltid kos.

  11. Jeanette sier:

    Blir gøy på konsert da!😀

Please reply

