Singing is the hearts way to express…

I dag var det klart for konsert med koret. Det vil si, 4 stk var vi som stilte opp. Omgangssyken hadde tatt noen, forkjølelsen noen, noen få med andre gyldige grunner for å ikke komme, mens noen ikke dukket opp og kom med en lame unnskyldning for å ikke komme på facebook. Så av ca 15 stk, så var vi 4 stk som stilte opp. Vi var en del av en annen konsert som var. Blandt annet to jenteband spilte som var kjempeflinke. Så var det noen som er et slags husband som spiller Jazz, er ikke så veldig fan av det, men var litt kult egentlig. Hvertfall når de spilte.

Dirigent Myrna, meg, Sunniva & Mathea-Mari. Han ene gutten i koret som og var med, var ikke der når vi tok bilde. BTW, er hekta på Instagram.

Vi måtte lære oss andre sine solo partier og jeg sang da på «Grenade» av Bruno Mars, gikk så som så. Men de andre 3 var kjempeflinke!! Sang andre del av første verset, med en times øving før. Så sang jeg da broen på Adele sin «Someone Like You», det gikk greit. Så fikk jeg plutselig nest siste refrenget alene på «Mercy» av Duffy. Men den sangen kan vi alle så utrolig godt, så det gikk kjempebra. Heldigvis sang jeg med 3 stk som kan synge, så veldig kjekt!

I mars var noen i koret i studio for å spille inn koring på en Russelåt, for en Russebuss her i Bergen. Nå er resultatet klart, så tenkte å dele det med dere. Hadde inntrykk av at den lille biten vi korer skulle være litt større. Men, uansett, litt kult å vite av vi er med uansett. Selv på en liten del. Så på «na na na» delen inni her, om 2 min ca, det er oss som korer.

Hva har du gjort denne lørdagen?

Bare 97 dager igjen til Lady Antebellum konsert, JIPPI (telte feil sist, så trodde det var 99..men neida..).

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Koret, Musikk og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

27 svar til Singing is the hearts way to express…

  1. Elin sier:

    Gamet og konfirmasjon skole😉 haha

  2. Nina C. sier:

    Hørtes ut som litt av lørdag! Lørdagen min gikk med på å lese bok og se Titanic igjen hjemme med foreldrene mine:) Måtte bare se den igjen<3 hehe
    SV;Anbefaler det:) Denne filmen er kjempe bra synes jeg:)

  3. Merethe sier:

    Det var sprekt gjort av dere fire som møtte opp i hvert fall🙂

    I dag har jeg feiret bursdagen til søsteren til typen min og vært på trening.

  4. Siv sier:

    Så BRA det gikk bra uten alle de andre!! Jeg skal høre på den sangen; Det er jo ganske kult! Wii!

  5. SV: Tusen takk søte Veronica🙂

  6. monica sier:

    Høres ut som en helt herlig dag🙂 Så moro å synge da, for dere som møtte opp så klart.
    Jeg jobbet i går , jeg :S

  7. Sunniva :*) sier:

    På lørdagen var jeg med ei vennninne i bursdag🙂

  8. For en lørdag du hadde🙂 Høres ut som en veldig bra kveld! Så artig at dere skal kore til en russelåt. Morsomt!:)
    I går så var jeg med noen venninner og drakk vin🙂

    PS: Du er ukens leser på bloggen min. Innlegg kommer i løpet av kvelden😉

  9. carinacharlotteb sier:

    Så spennende da! Fine sanger du fikk synge også🙂

  10. Henriette sier:

    Så koselig. Håper du koste deg:)

  11. marlene92 sier:

    Oi! Sprekt å ta så mye på sparket da!🙂 Du var sikkert superflink ^^

  12. Tonje sier:

    Flink dere fire var da iallefall!🙂 Ooog jeg hadde en veldig fin lørdag i Trondheim.

  13. itonjemusic sier:

    Nei, jeg gjorde ikke noe spesielt på Lørdag jeg. Men men, Søndag feiret vi bursdagen til mamma🙂 Så da skjedde det iallefall noe!

Please reply

