Monday morning blues…

image

Bortsett fra at morgnen startet rimelig tidlig og bussen var ganske full…så er denne mandagen en bra start på uken. Akkuratt nå sitter jeg på slutten av mine 30 minutter med pause med banan og wasa knekkebrød og gleder meg til kor kl 17:30.

Jeg har forresten blitt ukens leser hos Marita Gundersen og det synes jeg er kjempestas. TUSEN TAKK MARITA, ble egentlig ganske rørt.

Så folkens, hatt en fin mandag?

-Veronica (som blogger fra mobil)

Dette innlegget ble publisert i Bloggen, Hverdagsmas og merket med , , . Bokmerk permalenken.

18 svar til Monday morning blues…

  1. Nina C. sier:

    Håper du får en fin start på uka:)

  2. Kos deg på kor:))
    Ha en fin mandag videre:)

  3. itonjemusic sier:

    Joda, har hatt en fin start på uka jeg! Du får kose deg videre🙂

  4. Bare hyggelig, du fortjente å bli ukens leser🙂

    Kos deg på korøving ikveld😉

  5. Siv sier:

    Ikke dårlig!!! Du har sunn lunsj, altså!! Jeg spiste akkurat to boller – naaaaaam, hihihihi!

  6. AB sier:

    Så kjekt at du har blitt ukens leser🙂 Håper koret var bra i dag også🙂

  7. Hilde sier:

    Ha en fin uke!🙂

  8. Så herlig å bli ukens leser da!!😀

Please reply

