Whenever something bad happens, I pop in my earphones and shut out the world….

Joda, trodde virkelig det skulle bli en fantastisk bra uke, men den gang ei. Omgangssyken har nemlig tatt plass i kroppen min og jeg merker jeg er kjempesur. Solen skinner ute og skulle gitt alt for å vært i barnehagen med ungene og kollegaene mine og nytt været. Ikke minst hadde jeg og Camilla planer om å jogge i pausen i dag, men det håper jeg vi får tatt igjen i en annen pause. For det er dritt å være syk, spesielt denne ekle greien her. Gi meg heller influensa en omgangssyken! Og jeg som liksom er på bedringens vei med ledd og alt. Max uflaks og dritforbanna (do mind the expression).

Så, nå er det på med øretelefonene i ørene og se meg episoden av «Hart of Dixie» som ble vist i går i USA. Har jo sovet bort dagen til nå (nesten) så nå håper jeg det blir en liten stund til jeg må rope på elgen igjen…kanskje ikke mer i det hele tatt i dag…Krysser fingrene for at dette idiotiske greien av en sykdom kan slippe taket i meg i løpet av de neste timene så jeg kan slippe å se mer av innsiden på badet.

Har dere sluppet unna omgangssyken??
Og dumt spørsmål, men om dere kunne valgt, Omgangssyken eller Influensa?

Helt til slutt her vil jeg vise dere en utrolig søt video som en kollega av meg, Lill-Iren viste i går. Helt herlig, må se hele greien. How To Stop A Nightmare: Jeg blir bare så utrolig fascinert over dyr, så igjen, dere som sier dyr ikke har følelser: LEGG DERE!

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , . Bokmerk permalenken.

30 svar til Whenever something bad happens, I pop in my earphones and shut out the world….

  1. Siv sier:

    :(( GOD bedring!!!! BANK i bordet for at jeg har forkjølelse og nothing worse!

  2. Leah sier:

    Influensa! Heller «bare» feber enn spy, feber og avogtil den andre veien også.. Spysyken er værste sort!!

  3. AB sier:

    Huff, stakkars deg! Masse god bedring❤
    Så søt video, fikk lyst på en kattunge å kose på!

  4. Nina C. sier:

    Huff, god bedring! vært gjennom omgangsjuken et par ganger!

  5. Stakkars, føler med deg! Masse god bedring❤

  6. Lite hi sier:

    Nei og nei. Stakkars deg! Det er såå kjedelig å være syk! Ønsker deg riktig god bedring! Slapp godt av og ta vare på deg sev. Klemmer fra Lite hi

  7. k. sier:

    har ikke hatt omgangssyken men har nå en forkjølelse eller kanskje en bakterieinfeksjon.. vi får se. jeg har skikkelig spyfobi da..

  8. Nina-Martine sier:

    Har hatt begge deler så langt i år, så nå er jeg ganske lei av å være syk! Så får håpe det går fortere over for deg, God bedring!!

    Sv; Da MÅ du se den også!! :p

    // U2 var i alle fall helt fantastisk! Ville også på Lady Antebellum konserten, før jeg så hvor den var hen (altså ikke hvor jeg bor :p)

    // Har enda ikke fått meg til å se den, men skal få gjort det!!

    • Veronica S sier:

      Oj, uflaks å hatt begge deler da! huff.
      Jepp;) skal se den.

      //Vil på U2 en gang, de er amazing. Gleder meg vilt til Lady Antebellum. Her går det virkelg i nedtelling! Den er jo i Norge og da, i Seljord..ellers er det Danmark og Sverige..;) se om du kommer deg på en av dem.

      //det må du!

  9. itonjemusic sier:

    Har heldigvis sluppet unna. Hadde nok valgt influensa jeg og. Omgangssyke er no skikkelig dritt rett og slett. God bedring!❤

  10. Nina C. sier:

    SV;Tusen takk Veronica:) Følte jobbintervjuet gikk bra! Hadde god tone med hun som intervjuet meg. Nå gjenstår det bare å vent på svar:)

  11. Uff, god bedring. Føler virkelig med deg og syntes synd på deg altså:(

    Jeg har sluppet unna omgangssyken. Det er virkelig det værste med de vanlige folkesykdommene. Husker jeg fikk det på lille julaften for 2 år siden. Da var jeg skikkelig lei meg.. Så ville nok ha influensa istedetfor.

    • Veronica S sier:

      Tusen takk<3 Heldigvis over nå.

      Huff..også i julen. Ikke bra. Da er til og med Influensaen noe dritt..den har jeg hatt en julaften, smakte ikke maten en gang, skikkelig nedtur, for var syk nyttåret også.

  12. Hilde sier:

    Uff, så kjedelig å bli syk! Omgangssyken er forferdelig! Jeg har heldigvis sluppet unna!
    Det var et vanskelig valg… Omgangssyken er jo over fortere, og man slipper å hangle i flere uker, sånn som med influensa. Men jeg hater å kaste opp!
    Håper du føler deg bedre!!🙂

    SV. Så moro! Jeg har også begynt å se Hart of Dixie – tror jeg har sett tre episoder av den første sesongen. Virker bra, så jeg må nok se mer!!🙂

    • Veronica S sier:

      Veldig kjeldelig med sykdom..spesielt siden jeg føler meg bedre i leddene…
      Hmm..ja, hardt valg mellom de to der altså..haha

      Hart of Dixie er❤..elsker den serien!

  13. Off så kjedelig»/ God bedring.
    Jeg har heldigvis sluppet unna både omgangssyken og influensa i mange år nå:))

  14. Tonje sier:

    Huff, omgangssyken er virkelig ikke behagelig. Du får ha god bedring❤

  15. Influensa, absolutt. Omgangssyken er det verste. Jeg jar sluppet unna, men min søster ligger rett ut i dag:/

    Masse god bedring til deg!

Please reply

