Lørdag…

På lørdag 12 mai står Myrna Braza på scenen i Norgesfinalen i Emergenza på Rockefeller i Oslo. Hun vant Berensfinalen med glans, så nå krysser jeg fingrene for at verdens snilleste og fineste menneske, kordirigent og artist vinner hele Norgesfinalen.

Myrna er virkelig en artist som fortjener å vinne, fordi det hun gjør er av hele sitt hjerte. Musikken er bare henne og hun formidler musikken på en helt unik måte. Hun er en virkelig live artist og man ser på scenen at damen er født til å stå der. Koristene hennes er kjempedyktige og det er resten av bandet også. Myrna har alt en artist skal ha, så håper mange av dere som bor i Oslo tar turen til Rockefeller og stemmer frem Myrna som vinner av Emergenza 2012. SE FACEBOOK GRUPPEN HER. Hun fortjener det så virkelig.

Jeg skulle ønske jeg skulle til Oslo for å se henne, men heier in spirit og krysser fingre, tær, armer og bein for at hun skal vinne. HEIA MYRNA!

Jeg er så utrolig stolt over at dette er kor dirigenten min.

Skal noen av dere på Rockefeller på lørdag?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

24 svar til Lørdag…

  1. itonjemusic sier:

    Myrna Braza er flink!

  2. Leah sier:

    Flinke flinke Myrna!

  3. Siv sier:

    Heiaheia, alle veia!

  4. Lene sier:

    kjempe flink:) jeg krysser fingrer og tær og håper at hun vinner:) jeg skal nok ikke på rockefeller nei..

    //håper også jeg finner pumps idag men typisk når jeg leter så finner jeg aldri noe.. men er lov å håpe:)

  5. monica sier:

    Så utrolig flink hun er! Du er heldig😀

  6. Nina C. sier:

    Skal ikke det nei. Men håper mange kommer og heier henne frem:)

  7. Tonje sier:

    Det skal jeg nok ikke, men heia heia!🙂

  8. SV: Tusen takk Veronica🙂 Veldig fornøyd med ny header selv.
    Jepp var i Bergen i helgen. Skulle i konfirmasjon til min kjære fetter🙂 Håper du har hatt en fin helg også❤

  9. Nina-Martine sier:

    Fantastisk stemme🙂

    Sv; Da er det kanskje ikke så rart at du ikke har lagt merke til det😉

  10. Marit sier:

    Heia Heia!🙂

  11. Valborg sier:

    nei, jeg skal ikke🙂

Please reply

