Les Misérables to big screen…

21.12.12 er det premiere på filmen Les Misérables. Altså, den berømte musikalen av Victor Hugo som har gått verden over på scenen blir nå storfilm med blandt annet Anne Hathaway i en av rollene. Hugh Jackman og Russell Crowe er også i filmen. Jeg gleder meg masse, Les Misérables er en av de musikalene jeg har nærmt hjertet. Spesielt etter jeg så den på Oslo Nye for noen år siden. Blir spennende å se hvordan Hollywood tolker denne musikalen, musikken og hvordan skuespillerne her formidler sangene og om det er dem som synger. Skal i allefall på kino og se den, musikal elsker som jeg er. Denne musikalen har mektig musikk, ikke minst så gren jeg egentlig nesten hele musikalen pga historien osv. Fantastisk, så merker jeg grugleder meg.

Denne uken føler jeg har gått litt i ett, kom meg ikke på kor på mandag da det var dugnad i borettslaget. Ikke var jeg i form heller, da helgen viste seg fra 4 årstider både lørdag og søndag med snø, sol, regn og haggel om en annen med hurtige skift. Leddene mine så virkelig ikke helt den komme, så de kollapset jo helt. Men kom meg igjen og var på jobb igjen tirsdag. I går var jeg hos frisøren og fikset øyebrynene mine. Ble veldig fornøyd med resultatet. Har noen dårlige bilder av det da, men det får duge. Dere får heller få et bilde senere som er bedre.

FØR Oppe, ETTER nede.

Frisøren min Charlotte er virkelig verdens beste! Så nå er jeg veldig klar for Gullruten sammen med Camilla og Anne-Birthe på lørdag. Eller veldig klar er nå å ta litt i, har enda ikke funnet helt hva jeg skal gå i. Men finner nok ut av det i siste liten på lørdag.

Ellers har jeg ett stk halt hund hjemme, får så vondt inne i «mamma»hjertet når «lille» voffen min har aua foten sin. Så skal faktisk til dyrlegen med henne på lørdag også. Alt man rekker på en dag! Må nok tidlig opp ja.

Vakreste<3

Lørdag står også Myrna Braza på scenen på Rockefeller i årets Emergenza. Håper hun vinner, jeg krysser i allefall fingre og tær!

Hvordan har deres uke vært?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hund, Hverdagsmas, Leddgikt, Musikaler/Teater Generelt og merket med , , . Bokmerk permalenken.

22 svar til Les Misérables to big screen…

  1. Nina C. sier:

    Så bra at Les Misérables kommer på kino, da vil nok venninnen min se den som elsker musikalen:) Håper det går bra med vofsen og leddene dine etterhvert:)
    Uken min har hittil vært grei:)

    • Veronica S sier:

      Hehe, jeg elsker Les Mis, så gleder meg til å se den jeg og. Tusen takk! jo, voffsen har mest sannsynlig en betennelse, leddene mine er ok for now..hehe

  2. itonjemusic sier:

    Uka har egentlig vært helt vanlig, gått mye i musikk selvfølgelig🙂

  3. Valborg sier:

    Den har vert travel med tanke på ting som skal ordnes til konfirmasjon, masse lekser og snart tentamen i MATTE, go bedring og lykke til med hunden din da!🙂

  4. Siv sier:

    Jeg tror faktisk jeg vil se den – det ER jo en kjent musikal (som jeg aldri har sett….) men om jeg hører en av sangene, er jeg rimelig sikker på at jeg har hørt dem. Jeg kommer bare ikke på noen i farta. MEN – du må være sikker å se den PÅ dagen, hvis ikke går verden under før du får sett den😉

  5. Lene sier:

    Den musikalen vil jeg også se, til og med jeg har jo hørt om den:) hehe
    Huff, kjipt når formen ikke er på topp, OG at det er alle årstidene i løpet av en helg, slikt liker vi ikke! Søte hunden din, og jeg kjenner meg igjen i den «mamma følelsen» når de firbente barna har det vondt, stakkars liten❤

    //ser ut som de fleste liker konseptet med "pinlige historier" men har bare fått inn èn historie, så det ble ikke helt den responsen jeg håpet på.. Bare å hive inn en historie om du har noe på lur:) alt mottass med takk❤

    • Veronica S sier:

      hehe..jeg skal få tid til å skrive ned noen.. så sender jeg inn;) hold motet oppe, husk å minne leserne dine på innlegget!!

      Den musikalen MÅ sees, den er fantastisk!

  6. Lene sier:

    //Syns forresten øyenbrynene dine ble fine🙂

  7. Leah sier:

    Uken har vært helt grei, ikke noe hokus pokus:p bruene dine er sikkert kjempe fine de, men du skulle kanskje tatt bilde litt lenger ifra..

  8. monica sier:

    Elsker å få brynene nappet, de blir så fine🙂
    Gleder meg til den kommer på film, spennende😀

  9. Henriette sier:

    Utrolig søt hund!

  10. Nina-Martine sier:

    Har aldri fått med meg noe særlig hva Les Miserables handler om, men har absolutt tenkt til å se filmen!

    Sv; Tenkte ikke en gang på om jeg kler de eller ikke, hehe :p

  11. Marit sier:

    Gleder meg til les miserable! Spennende😀

Please reply

