Skjerpings Jan Thomas…

Merket jeg ble rimelig forbanna da jeg leste terningkastene Jan Thomas trillte på kjolene til en del kjendiser fra Gullruten. En del fikk ufortjent mye skryt, mens hun jeg synes hadde den flotteste kjolen på hele Gullruten fikk terningkast 1. Line Verndal hadde etter min mening den nydeligste kjolen på hele showet. Jeg så den først fra salen da hun stod og delte ut pris, og da jeg så kjolen etterpå var den like flott. Dere ser jo selv at hun ser kjempefin ut.

Fineste kjolen på hele showet!

Om dere vil lese mer om Gullruten 2012, så ta en titt på bloggen jeg har sammen med Anne-Birthe: MariaExpressen. Føler liksom at ting gjentaes om jeg blogger her også om Gullruten.

Hva synes dere om kjolen til Line Verndal?

I morgen er det 17 mai, i år skal jeg faktisk ikke feire så mye, da jeg har et stk halt hund her hjemme. Føler virkelig ikke for å gå fra henne når hun har aua…så meg og mamma skal spise god frokost og vi skal kose oss hjemme med film og 17 mai-sendinger. For min del er dette en helt fin 17 mai! Da jeg også er sliten i kroppen etter jeg var på sykehuset i går og fikk ny dose medisin.

Hva skal dere 17 mai?

Forresten, etter å ha sett sesongavsluttningen på Hart of Dixie, så fikk jeg denne sangen på hjernen. Matt Nathanson ft Sugerland – Run:

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Leddgikt, Musikk og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

26 svar til Skjerpings Jan Thomas…

  1. Kjolen hennes var veldig flott og nydelig, så syntes absolutt ikke at hun fortjente treningskast 1!!

    På 17.mai skal jeg til broren min og se nevøen min gå i 17.mai tog med klassen sin. Etterpå skal vi dra ut å spise med familien vår og familien til svigerrinna mi😉 Kos deg i morgen😉

  2. Leah sier:

    Har det kommet ny episode???! Eller var avslutningen den når hun valgte å bli? Jeg må inn å sjekke!:p er blitt sykt avhengig!:p takk for det:D

    Syns ikke kjolen var så veldig fin jeg da, men smaken er heldigvis som baken, nemlig delt:)

    Jeg må se litt an på været, blir det fint så blir det bunad og byn. Blir det stygt så blir det noe annet:p

    • Veronica S sier:

      JA! sesongavsluttningen! Nei, det er nest siste, nå er episode 22 kommet.. og man blir ikke klokere..jeg håper sesong 2 kommer snart!! haha.

      Hehe, jepp, smaken er som baken!

      Været ble ikke så fantastisk 17 mai dessverre..vi kunne utsatt feiringen til dagen etter i Bergen:P

  3. Leah sier:

    Har det kommet ny episode???! Eller var avslutningen den når hun valgte å bli? Jeg må inn å sjekke!:p er blitt sykt avhengig!:p takk for det:D

    Syns ikke kjolen var så veldig fin jeg da, men smaken er heldigvis som baken, nemlig delt:)

    Jeg må se litt an på været, blir det fint så blir det bunad og byn. Blir det stygt så blir det noe annet:p men jeg skal uansett til Mamsen å spise 17mai brunsj:D

  4. Nina C. sier:

    Synes kjolen hennes var kjempe fin:)
    Håper du får en flott 17.mai feiring:) Skal feire 17.mai med familien🙂

  5. Siv sier:

    Jeg synes også den kjolen var fin! Av og til er jeg totalt uenig med Jan Thomas! Selv er jeg fullt opptatt i dag, og jeg tror det blir en rimelig kuuul dag😀

  6. Marit sier:

    Enig med deg, den var jo kjempe flott😀

  7. Jeanette sier:

    Så gøy😀 Kjolen så fin ut på bildet her iallefall.

  8. Lilli sier:

    Jeg synes de terningkastene hans bare er helt tullete. Alt handler jo om hvor godt han kjenner de, eller om han misliker de. Skulle kutta ut hele greia.
    Sv: Det er bremsemedisin mot MS

  9. Valborg sier:

    Jeg er enig med deg om de terningskastene, gullrutenterningskastene er jo bare helt feil! Men av og til er jeg enig🙂

  10. Jan Thomas er på jordet. haha. likte den friske kjolen jeg!🙂

  11. Den kjolen var jo kjempe fin❤

    SV. Takk det samme, Veronica❤ Jeg har også i blå. Som det står i innlegget var dette søsterens bunad🙂 I år brukte jeg endelig min😉

  12. Eg syns kjolen var kjempefin, ein må ikkje bry seg så veldig om terningkast🙂

  13. Lene sier:

    Kjolen var flott, og hun kledde den utrolig bra. Dårlig og lite fortjent å bare få ternikast 1!

    Håper du hadde en fin 17 mai feiring:))

  14. Jeg tror innimellom at han kaster terning i blinde, heller gir gode terningkast til de han er ekstra god venn med. Men jeg synes kjolen hennes var fin jeg🙂

Please reply

