Pop versjon VS Country versjon…

Har aldri lagt skjul på at jeg liker country-musikk. Og er kanskje det jeg hører mest på for tiden. Så på twitter at Kelly Clarkson har laget en country versjon av «Mr.Know It All» og jeg synes den er bedre enn originalen.

Kelly Clarkson Mr.Know It All original versjon:

Country versjonen:

Noen sier dem ikke klarer å høre forskjell, men jeg hører den.

Hva synes dere, pop eller country versjonen?

Har også enda en, Rascal Flatts har en sang som heter «What Hurts The Most», den er kjempefin, mens Jo O’Meara (kjent fra tidligere S Club7) synger også en versjon av den sangen. Men der synes jeg begge versjonene er like fin.

Jo O’Meara – What Hurts The Most

Rascal Flatts – What Hurts The Most (litt lang intro)

Hva synes du?

Noen som har noe musikk å komme med?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

18 svar til Pop versjon VS Country versjon…

  1. Nina C. sier:

    Synes begge to versjonene var brae:)

  2. Siv sier:

    Jeg synes country-versjonen går litt saktere, jeg! Har ikke hørt sangen før heller!

  3. Syntes begge versjonene med Mr.know it all er bra. Men man hører da forskjell😉

  4. Lene sier:

    jeg er også veldig glad i country:) Men jeg klarer ikke å velge mellom de to alternativene til Kelly, for jeg syns de er kjempe fine begge to, selv om det ikke er de store forskjellene.

  5. Leah Renée sier:

    Jeg liker veldig godt country🙂
    sv: har lastet ned den siste episoden, men har ikke turd å se den enda. Haha!:p

  6. Countryversjonen var veldig fin, jeg er også veldig glad i countrymmusikk i grunnen🙂

    Håper været er like fint hos deg som det er her og at du koser deg masse!🙂

  7. Synes begge versjonene av Mr. Know It All var fine. What Hurts The Most er forøvrig finest med Mark Wills🙂

  8. Veronica S sier:

    Jepp;) koselig å prate med deg på twitter;)

Please reply

