Musikaler og slikt…

I går, ettersom jeg fikk nytt lørdagen i solen og klarte å melde meg inn i hummerklubben (forklaring: solbrent til de grader og knallrød) så tok jeg meg en pause fra solen. Så da fant jeg ut at jeg skulle telle igjennom alt jeg har vært på av musikaler osv, bare for å se hva jeg har vært med på. Jeg har jo en liste her på bloggen også, med oversikt, men har også en liste i en mappe. Har også alle billettene og bookletene til det meste jeg har vært på. Da mener jeg at jeg har spart på billetter fra helt tilbake som i 2003.

Jeg har et bucketlist mål, og det er å se 60 musikaler før jeg dør. Jeg er oppe i 18 musikaler om man skal trekke fra det jeg har sett to ganger, men om man legger på dem er jeg oppe i 22. Ganske bra, men dette er da siden 2003. Så tilsammen har jeg vært på 59 ting.

Musikaler: 22 (eller 18)
Konserter: 14
Forestillinger: 8
Annet (dvs revy, Gullruten osv): 15

Så i går da jeg skrev ned, begynte jeg på mitt 3 linjeark.

Merker jeg gleder meg kjempemasse til Lady Antebellum konserten kan skrives ned og billetten kan legges i samlingen. Og kanskje det blir mer moro med andre ting i sommer å være med på. Jeg elsker å være litt kulturell. Men hittil i år har det kun vært 2 ting.

Hadde en utflukt på lørdag forresten, men skal fortelle om den i eget innlegg senere til uken;)

Sparer dere på billetter og slikt?
Er dere glad i å gå på konserter, musikaler, forestillinger og revyer og slikt?

Forresten så har jeg fått meg noen engelske/amerikanske lesere, så jeg tror jeg skal begynne igjen med en engelsk oppsumering på innleggene mine igjen. Men får se.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikaler/Teater Generelt, Musikaler/Teater Jeg Har Sett og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

28 svar til Musikaler og slikt…

  1. Jeg synes det er artig på konserter o.l, men er sjeldent på noe sånt. I Fjor var jeg på Allsang på grensen og i år var jeg på den Norske MGP finalen, senere i år blir det Madonna konsert🙂 Har jo vært på noe mer, men det er vel lenger tilbake i tid.

  2. Leah sier:

    Jeg elsker å gå på konserter, men har ikke vært på så mange:p Tiesto, vestlandsfanden og kanye West er de jeg kan krysse av på listen:)

  3. Tine sier:

    Det er veldig gøy på festivaler og slikt da:) Og musikaler er jeg veldig glad i! Går alltid og ser når jeg spesielt er i London, men har også vært i New York:) Skikkelig morsomt! Jeg er faktisk også glad i teater da:) Men det var et veldig morsomt mål du hadde ihvertfall!

    Sv: Hehe nei man kjenner ikke noe til det å være 26, men det er rart å skulle si man er det. Nå er jeg liksom voksen da? hehe!

    • Veronica S sier:

      Aldri vært på festival faktisk. Musikaler elsker jeg! Det er noe jeg brenner for. Men aldri vært i London, eller NY. Men dit skal jeg en gang og jeg skal se musikal(er).
      Hehe, tusen takk! Håper jeg klarer målet.

      SV: hehe.. nei, man blir aldri mer voksen enn man føler seg! Og det stopper på 25.

  4. Så moro! Jeg var flink til å spare på slikt før, men nå er jeg ganske dårlig. Jeg har en plan om å spare på fremtidige ting som jeg kan lime inn i familiealbumet vårt som jeg holder på med🙂

    • Veronica S sier:

      Ja, kjempemoro. Åh, kjekt med album og scrapbook. Jeg skulle vært kjempeflink til det, men er ikke det. Derfor bare sparer jeg på billetter og bookletter.

  5. Valborg sier:

    jeg har ikke vert på så mange konserter..😛

  6. Nina C. sier:

    Morsomt å holde styr på sånne ting:) jeg sparer på alt med konsert billetter, Tar også varer på kinobilletter osv:)

    • Veronica S sier:

      Kinobilletter har jeg failet med, jeg mister dem hele tiden. Men musikalbilletter og konserter og slikt tvilholder jeg på. Kjekt å ha noe å se tilbake på. Du er flink!

  7. Regine sier:

    Veldig glad i og gå på konserter, men har ikkje tallet på kor mange eg har vært på🙂 wow, så mange musikaler du har vært på då, ser ut som du når målet ditt!

  8. Siv sier:

    Det er rimelig kult – at du har så god oversikt!!! Wiii! Jeg har IKKE oversikt, men det er ikke så mye…

  9. Nina C. sier:

    SV;hehe,skjønner:) Men hvis du bestemmer deg for å se den kommer du ikke til å kjede deg:D
    //hehe,så bra at du elsker tivoli og tusenfryd:) Det virker som et bra bucketliste mål å ta alt på tusenfryd:D

  10. Så artig det er at du samler på slike minner🙂 Jeg samler iblant på kino, konsert, revy og musikalbilletter selv. Jeg har veldig lyst til å få med meg en musikal mens jeg er i London i juni😀

    • Veronica S sier:

      Åh, du er heldig som skal til London. Håper du får med deg en musikal. Mange anbefaler Wicked, Les Miserables, Mamma Mia, Grease og Rock of Ages, ikke minst We Will Rock You anbefaler mange. Og de fleste elsker Lion King. Nå merker jeg at jeg vil til Londo;)

  11. SV: Hehehe.. Bare å komme😛

  12. Nina C. sier:

    SV;Det var en kjempe bra pinsehelg:) Men det høres ut som din pinsehelg var kjempegøy! Må se å få tatt årets første bad snart:)

    • Veronica S sier:

      Jepp;) hehe, ja første bad må nesten taes før 9 juni, da min bror har bursdag..sånn er reglene her i huset. For når vi var små, hadde vi allerede vært på stranden en 8 ganger før den datoen.

  13. SV: Høres herlig ut🙂 Juli kommer nok fort skal du se😉

  14. Marit sier:

    Ja jeg sparer på billetter, kjekt😀

Please reply

