City Map…

Jeg har virkelig skjønne kollegaer. En kollega av meg har vært i Sverige på ferie i en uke, og tok med seg hjem kart over Stockholm til meg, fordi hun vet jeg skal dit i sommer på konsert og at jeg gleder meg som en unge. Hun visste også at jeg aldri har vært i Stockholm før, vet ikke om hun vet om min utrolig manglende egenskap for retningssans da, men det hjelper med et kart så da er jeg sikker på at jeg skal finne frem. Jeg har allerede funnet lokasjonen til konserten og gaten hotellet er i. Så TUSEN TAKK GRETE for kartet! Nå gleder jeg meg ENDA mer til Stockholm. KUN 50 DAGER IGJEN!!

Ellers så har jeg vært på litt shopping med mamma i dag, eller jeg har vært med mamma på shopping. Siden jeg har så utrolig snill mamma, så fikk jeg en ny busskort mappe. Jeg har ikke lappen og er buss-avhengig og dermed er SKYSS kortet nesten viktigere enn bankkortet mitt. Originalmappen som kommer med busskortet er jo horribel, hvit sak med SKYSS logoen på, som er langt fra spennende og er lik busskortet selv. MEN, på Norli så har de gjort noe med saken og selger busskortmapper. SE DEN SØTE MAPPEN JEG FIKK:

Mummi❤

Slik ser da skysskortet ut, hvit med en utrolig intetsigende logo (sorry SKYSS).

Var ikke den nye mappen søt?

Hva har dere gjort i dag? Flere som gleder seg til helg?

Forresten, Hillary fra Lady Antebellum har twitter, og hun poster ofte så mye fine ordtak eller bare ting rett fra hjertet. Som denne:

Merket egentlig at den gjorde dagen litt bedre!

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

14 svar til City Map…

  1. Siv sier:

    Wiii! Åååå, solkremen får meg til å leeeengte til Skottland: under to uker igjen :DD Ps. übersøt mummi, wiii😀

  2. Leah sier:

    Søt busskortlomme! Og nesten enda altere kollega som tenkte på deg:)!

  3. Nina C. sier:

    Kjempe koselig gjort av kollagaen din da:) Idag har jeg ikke gjort noe spesielt ennå, men blir kanskje film i kveld med familien:) Shopping høres fint ut og den mappen til busskortet er kult.

  4. Koselig gjort av kollegaen din🙂 Ja, den mappen var supersøt!

  5. Den var kjempesøt!🙂 Og så hyggelig gjort av kollegaen din, godt å være litt kjent på forhånd😉

  6. Marlene sier:

    Åååh, så snilt av henne!😀 Kan tenke meg du gleder deg enda mer nå ja, som du har litt oversikt og kan orientere deg litt før du drar ^^ Den nye mappa var supersøt!😀

  7. Så hyggelig av henne😀 Slike kollegaer er det godt å ha🙂
    Veldig søtt mappe også forresten.🙂

Please reply

