Den som aldri spør, får heller ikke vite…

I mangel på inspirasjon for tiden så tenkte jeg å kjøre i gang en spørsmålsrunde på bloggen. Så hva lurer du på? Hva spiser jeg til frokost, hva jeg jobber som, hva jeg er utdannet som, teater, musikaler, sommerferien osv..spør i vei så skal jeg svare så godt jeg kan. Men er spørsmålene for personlige så garanterer jeg ikke svar, da jeg ikke vil at alt skal ut på bloggen;)

Så, mine kjære blogglesere, spør i vei;)

 

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Spørsmålsrunder Svar og merket med . Bokmerk permalenken.

19 svar til Den som aldri spør, får heller ikke vite…

  1. Hvem artist skulle du ønsket å sunget en duett med :-)?

  2. Siv sier:

    hmmmm, hva lurer jeg på…Hvilke land vil du besøke, og hvorfor????😀

  3. Hvilke artister liker du best og hvorfor?
    Hvilke musikksjangere liker du best?
    Hvis du skulle nevnt 5 favorittsanger, hvem hadde det vært?
    Hvilke artister hørte du på når du var yngre?

  4. Nina C. sier:

    Yeah, spørsmålrunder er kule:) Har et par spørsmål:
    – Dine favoritt tvserier som du ikke klarer deg uten?
    – Dine fremtidsmål/drømmer?
    – Dine topp tre filmer og hvor du liker de?
    – Har du vært mye ute å reist? Isåfall hvor har du vært?
    – Liker du å lese bøker? Isåfall hvilke bøker er favorittene ?
    -Liker du kaffe?Eller er du en te-person?
    -Favoritt maten din?
    – Hvem er «drømmeprinsen» din?(hvis du kunne velge fra en film eller tvserie)

  5. Merethe sier:

    Hva er planene dine for sommeren? Hvilken sjokolade er din favoritt?

  6. Regine sier:

    Hvilke produkt er du heilt avhengig av? (hudpleie, sminke)

  7. Elin sier:

    //Ja jeg er bergenser ^^

    – Beskriv din «drømmetype».

  8. Tina sier:

    Veldig fin blogg🙂 – besøk gjerne bloggen min🙂

  9. Marlene sier:

    morsomt med spørrerunder da🙂 Kjører i gang noen spm til deg jeg og🙂

    Favorittmat?
    Et godt minne fra 2012?
    Yndlingsplagg?
    Kyss eller klem?
    Hva gjør du når du skal ha litt alenetid/slappe av?
    Hvilken film hadde livet ditt vært?

  10. Tonje sier:

    Hva er glede for deg?
    Hva er det beste med Bergen?
    Hvor ser du deg selv om fem år?😀

  11. Nina C. sier:

    SV;Mhm,hadde vært det:) En storfilm med store hollywood stjerner(hehe,er lov til å drømme).

  12. monica sier:

    Hva har du lyst å bli når du blir «stor»? :p

  13. Hva er din favorittsport?🙂

  14. SV: Ja herlig jente❤

  15. Tid begynte du å blogge, og hvorfor?
    Hvor seg du deg selv om 10 år? 🙂

  16. Marit sier:

    Favorittplagg? (med bilde kanskje?)
    favoritt mat?
    Hvor er du om 10år?

  17. Nina-Martine sier:

    Hva er din favoritt musikal?
    Favoritt film?
    Hvor går drømmereisen?
    Ville du ha reist til verdensrommet hvis du fikk det gratis?
    Den første CDen du kjøpte?

    Sv; Det merker jeg også!

    // Har sett hele ferdig ja, gjorde det på en uke eller noe. Nå har jeg faktisk begynt på nytt (nesten litt flaut å si det), men hadde ikke noe annet å se på :p

Please reply

