Svar på Spørsmålsrunde #2 Del 2.

kommer del to av spørsmålsrunden. Noen spørsmål gjentar seg, men jeg var så godt i gang at jeg bare svarte på alle:

-Hva gjør du når du skal ha litt alenetid/slappe av?
Svar:
 Skrur musikken på fullt volum og synger av full hals. Eller tvinger med meg hunden opp i sengen og koser henne ihjel.

-Hvilken film hadde livet ditt vært?
Svar:
 Oj, den var vanskelig. Tror faktisk ikke jeg kan svare på den egentlig… Men kunne vært utrolig kult om det var Dirty Dancing da, at jeg var Baby:P

-Hva er glede for deg?
Svar:
 Det kan være så mangt, en konsert, et teaterstykke, en klem, men den største gleden er mamma, min bror, hunden og hesten jeg passer + vennene mine.

Min glede!

-Hva er det beste med Bergen?
Svar:
At bergenserene er utadvente og for det meste i godt humør selv om regnet høljer ned. Dessuten er byen oversiktlig. Vi Bergensere er ganske utadvente og vi har egentlig en litt stilig dialekt, som ikke egner seg på TV med mindre det er Kjersti Elvik som snakker.

-Hvor ser du deg selv om fem år?
Svar:
forhåpentligvis har jeg funnet mannen jeg vil dele livet mitt med, kanskje enten fått barn eller venter barn.

-Hva har du lyst til å bli når du blir «stor»?
Svar:
Hmm..jeg vil ikke bli «stor», jeg vil fortsatt være ung og gærn. Neida, jeg er jo utdannet Omsorgsarbeider da så sånn sett er utdannelsen min i boks og jeg er i en jobb jeg trives i. Men kanskje som jeg skrev over her, at jeg er eier av en liten gård der jeg kan ta i mot barn med forskjellige problemer eller handicap og dem kan få omgås dyr og ha en meningsfylt fritid.

-Hva er din favorittsport?
Svar:
SPRANGRIDING og TRAVSPORT om man kan kategorisere dette under sport. Hestesport generelt er fascinerende. Men liker også fotball og har alltid vært fascinert over sportsdans og kunstløp.

-Tid begynte du å blogge, og hvorfor?
Svar:
 Husker ikke når, men en gang i 2008 mener jeg. Begynte på blogspot, så ipublish før jeg gikk videre til wordpress der jeg ble værende. Hvorfor, den er litt vanskeligere. Kanskje fordi jeg var så inspirert over andre blogger jeg leste, ikke minst er jeg en jente med en del meninger osv og for å spare alle venninnene mine sine ører, så skriver jeg i stedenfor om alt mulig. Det skulle være en musikalblogg, men har liksom blitt en litt av hvert blogg.

-Hvor seg du deg selv om 10 år?
Svar
: Forhåpentligvis som samboer, kanskje kone med ett eller to barn og mannen i mitt liv. Kanskje på et småbruk, men vet faktisk ikke. Ti år kan gå fort og ti år kan gå sent, vet i allefall at da er jeg 36 år og forhåpentligvis godt etablert og har en jobb jeg fortsatt trives i.

-Favorittplagg? (med bilde kanskje?)
Svar:
 Joggebukse, desidert det beste jeg går i bortsett fra dongri bukser. Pysjamas er også en storfavoritt og er det en dag jeg faktisk tenker kun å være inne og ha Veronica tid er faktisk pysjamasen best. Haha, ehm, ja og ridebukser, jeg elsker ridebuksene mine.

et av mine favorittantrekk, HAIR the Musical t-skjorte og de brune ridebuksene mine…kjempebehagelige klær.

-Favoritt mat?
Svar: som sagt er jeg er frk. kresen, jeg er «kjempeallergisk» mot skalldyr og enda mer «allergisk» mot fisk som ikke inneholder ordet torsk. Men jeg er tilhenger av fiskekaker, jeg elsker fiskekaker. Fiskepudding liker jeg også. Ellers så er det vel pasta, taco. Jeg er også veldig lite flink til å smake nye ting, men lover å bli flinkere. Ja, forresten, Mamma sin lasagne er KJEMPEGOD.

-Hvor er du om 10år?
Svar:
 Sikkert fortsatt i Bergen. Se tidligere svar;)

-Hva er din favoritt musikal?
Svar:
 Jeg som elsker musikaler har virkelig problemer med å rangere, men Grease er en musikal som ligger mitt hjerte veldig nærmt. Mamma Mia er jeg veldig glad i og elsker musikken i Les Miserables. The Producers er kjempemorsom, West Side Story en av de beste på scenen og ikke få meg til starte på Hair. Så alt i alt, jeg elsker egentlig alle musikaler, men en musikal som er dritdårlig på film er Nine, og The Producers er kjempedårlig på film men kjempemorsom på scenen.

-Favoritt film?
Svar:
 Dirty Dancing og Grease. Det er favorittene over alle favoritter. Men er som med musikalene, er så mange bra filmer at det er veldig vanskelig å velge.

-Hvor går drømmereisen?
Svar
: Hawaii, Fiji eller ett eller annet varmt sted. Ønsker også å reise til London.

Shopping og Musikal i London er virkelig noe jeg ønsker å oppeleve.

-Ville du ha reist til verdensrommet hvis du fikk det gratis?
Svar:
 Helt ærlig tror jeg at jeg hadde sagt nei til det. Jeg har aldri liksom hatt den lysten og nyskjerrigheten på hva som befinner seg der ute. Selvsagt hadde det vært kjekt å være vektløs i noen uker, men tanken på kurs og alt mulig man må igjennom for å sette seg i et romskip. Ikke minst så vet man jo aldri om hele romfergen eksploderer før man kommer seg i verdensrommet, og hvem vet med sikkerthet man kommer seg ned fra verdensrommet igjen? Nei, tror jeg hadde stått over den turen og gitt den til noen andre. Kan med hånden på hjertet si at jeg er nok ikke den første som kommer til å kjøpe meg hytte eller penthouse leilighet på månen.

-Den første CDen du kjøpte?
Svar:
 Trine Rein sin cd «Beneath My Skin» fordi jeg elsket «Torn» sangen. Og er fortsatt veldig glad i den sangen.

Det var mine svar. Håper dere ble litt «klokere» på mennesket bak denne bloggen;)

Forresten, kunne dere tenkt dere en tur i verdensrommet?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Spørsmålsrunder Svar. Bokmerk permalenken.

28 svar til Svar på Spørsmålsrunde #2 Del 2.

  1. Marit sier:

    Veldig flotte svar, nesten like kresen som meg på mat jo;)

  2. Nina-Martine sier:

    Herlige svar! Og det var faktisk jeg som spurte det verdensrommet spørsmålet og mitt svar ville vært et stort JA :p

  3. Leah sier:

    Ja jeg kunne tenkt meg en tur i verdensrommet!!

  4. Nina C. sier:

    Brs svart:) Fint å få vite mer om deg !:) (uten å høre stalker ut.hehe)

  5. Lena sier:

    Ridebukser er gode å gå i!

  6. Hestesport ja.. Da er vi ikke like der😉 Hehe

  7. Marlene sier:

    kjempefint svart ^^ hmm verdensrommet… hvis det hadde vært slik at jeg bare kunne dratt dit, uten all treningen, og at det ikke hadde tatt så altfor lang tid (max en måned) så tror jeg det ja!😀

  8. Merethe sier:

    Det finnes så utrolig mye selskap og glede i en hund!🙂

  9. Elin sier:

    Bra svart!
    Verdensrommet; Joa, kanskje i 1-2 dager, siden det ville sikkert blitt litt ensom og kjedelig etter en stund.

  10. Flotte svar og morsomme spørsmål. Tror jeg hadde stått over det der med verdensrommet gitt🙂

  11. Henriette sier:

    Fine svar:)
    Kunne aldri tenkt meg å dra til verdensrommet:P

  12. Nina C. sier:

    SV;hehe, du får snike deg til barnevakt og få sett med pus med støvler=) Likte filmen godt! St.hans hørtes fint ut:) Westlife er jo flinke!

  13. Tonje sier:

    Veldig kjekt lese disse svarene også altså🙂

  14. Tonje sier:

    Masse flotte svar her🙂

Please reply

