….statusrapport….

Neida, jeg har ikke fysisk reist på ferie, men mentalt er jeg er i syden der forkjølelse og vond hals er ikke-eksisterende. Fysisk er jeg hjemme i sengen med donald duck stemme, eller OBOS-stemme som en på jobben så fint kalte det (han komfirmanten som sier OBOS) og en nese som renner like mye som nesene til kidsa i barnehagen tilsammen. Livet er så fantastisk deilig når man fryser i varmegrader. Men, mine planer er selvsagt å kicke denne forkjølelsen sin ass, som de andre forkjølelsene. Wish me luck!

Vel, helgen som var, hmm, den var vel ikke sånn veldig nevneverdig. Bortsett fra at meg og min kjære mamma var på kino for å se Westlife sin farewell konsert. Siste konserten EVER. Anne-Birthe var i Irland i Croke park i Dublin for å se samme konserten, og det morsomste med å være i en kinosal var at hennes fjes poppet opp TO ganger på skjermen, av 85.000 Westlife fan på arenaen ble Anne-Birthe filmet TO ganger.

mobilbilde;)

Birtho in the crowd! Fineste Westlife fanen!

Så, min St.Hans var altså i kinosalen. Var kjempekjekt. Westlife, eller Nicky & Shane in my heart. Morsomste var at det var ingen fjortiser i kinosalen, fordi de som er Westlife fans, er jo blitt 14 år eldre enn hva de var da Westlife slo igjennom! MORO! Men dette var altså deres siste konsert. Så dem som ikke fikk den med seg, too bad!

Mandag var igjen på callback audition på Vennebyen. Jeg kom ikke med dessverre, men gjør liksom ingenting. Fant ut at jeg kan virkelig stå over å være inne i en giagantisk varm drakt et helt show. Var varmt nok de minuttene auditionen tok inne i drakten. Var gjennomsvett! Litt dumt var det jo, men life goes on og jeg er en audition rikere. Jeg må jo bare innse at jeg fikk jo en callback!

Ellers har jordbærplanten min «Gudveig» fått jordbærbarn, jeg har spist ett allerede og nå er det kommet 3 til som snart er moden! JEG ELSKER jordbærplanten min: se bildet her

Det er 28 dager igjen til jeg skal på Lady Antebellum konsert. Jeg har nedtilling til tusen! Gleder meg sånn. Fant denne sangen og videoen av Miranda Lambert – Only Prettier. Digger musikkvideon og sangen. Og brunetten i «good girls» er Hillary fra Lady Antebellum forresten.

Så folkens, åssn ser deres helg ut??
P.S. Grunnen til at det er engelsk under her, er fordi pga twitter har jeg fått noen engelske lesere, og google transelator er liksom ikke heeeelt til å stole på. Ikke det at min engelsk er noe bedre.

Nope, pyhsicly I haven’t gone on any vacation, that is not the reason for me not blogging. But mentaly I’m in a warmer place where soar-trouth and running nose doesn’t exist. But in reality I’m home with Donald Duck voice and a running nose and altmost out of kleenex. Life is amazing when you are freezing and tempature is high.
Back to the weekend, June 23rd I was at the cinema with my amazing mum to see the last ever concert of Westlife the farewell tour. It was an amazing concert. I have liked Westlife for 14 years, so there was some moments there which was sad. I actually saw my best friend in the crowd…out of 85.000 fans in Croke Park in Dublin, she managed to be filmed and I snappet a photo of her from where I sat in Bergen at the cinema. You can see the picture over here.
This Monday I went for my callback audition for «City of Friends» it didn’t go very well. I was in a bear suit and it was kinda REALLY hot. Long story short, I didn’t get to be in this show, but I’m one audition ritcher and no hard feelings.
Well, my Strawberry plant «Gudveig» has three altmost eatble Strawberries for me. I love that plant to bits. See a picture of her here!
28 days until my Lady Antebellum concert, countdown and so exited. So, I’m just sharing a Miranda Lamert video because Hillary is in it. AND I kinda fell in love with the whole video and song. Hillary is the brunette in the «good girls» if you didn’t already know.
So, people, what are your weekend plans?
 

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

32 svar til ….statusrapport….

  1. akelt10 sier:

    I’m going to see a movie with my friend tonight. And then I’m going to watch all of those videos you sent me! Those are my plans so far.

  2. Merethe sier:

    Masse god bedring!
    Og en callback er jo kjempebra🙂 Det kommer nok flere muligheter skal du se!

  3. Masse god bedring til deg🙂 I helga skal jeg til venninnen min, skal sove over også. Det blir nok kjempekoselig🙂

  4. Det er lov å være litt fjortis innimellom skal jeg si deg😉 God bedring!

  5. Elin sier:

    God bedring! Men eg skal være med venninnen min i helgen ihvertfall😉

  6. Stas med utenlandske lesere!!🙂 håper du blir bedre veldig snart, masse god bedring og god helg til deg🙂

  7. Keths sier:

    uffda, god bedring

  8. monica sier:

    God bedring!🙂
    Og jeg skjønner godt at du har nedtelling til den konserten😀

  9. Nina C. sier:

    Huff,god bedring🙂 Håper formen bedrer seg!
    SV;Så fint:) Gled deg til filmen:)

  10. God bedring søte❤

    SV. Tusen takk søte Veronica. God lørdag❤

  11. Marit sier:

    Kjedelig at du er syk, men lo litt når jeg hørte obos stemmen i hodet mitt, hehe😉 God bedring! Fine planer du har å se fram til;)

  12. Tonje sier:

    huff, huff, ikke noe særlig. Masse god bedring🙂

  13. Siv sier:

    Ikke dårlig overhodet!!!! Så flott at konserten ble rå! MEN: god bedring!!! (Em… jeg håper da du er frisk til nå!!!)

  14. Astrid sier:

    Aaaaah, elsker Miranda Lambert _og_ Lady Antebellum! Har ikke lagt merke til Hillary i den videoen :-p Men har sett Kellie Pickler, som jeg også hører på, i den😉 Meeen, er det ikke de samme folka som spiller «good» og «bad»? Er jo enkelte av dem som ligner veldig🙂
    Forresten, gøy å se andre unge mennesker som liker countrymusikk😀

    • Veronica S sier:

      Miranda er dødsflink!! Joda, Hillary, Kelly og haha en til er med, og det er de samme som spiller good og bad..er faktisk en bakom video på denne her også nemlig..er kjempemorsom!!

      ELSKER COUNTRY!

Please reply

