Sommersang…

For dem som tror at jeg kun har Lady Antebellum, Maria Haukaas Mittet/Storeng og Myrna Braza på iPoden min, dere har delvis rett. Men innimellom all country musikk og et seriøst behov for å høre 8 versjoner av samme sang (Need You Now-Lady Antebellum) for tiden før jeg reiser meg fra sengen, så hører jeg på masse annen musikk. Blandt annet denne:

En på twitter sendte meg link til den engelske versjonen av denne sangen også, men den synes jeg virkelig ikke svinger på samme måte. Den ble litt kjedelig liksom. Eller hva synes dere?

Så denne fikk ikke plass på iPoden min i det hele tatt.

Hvilken versjon likte dere best?

For those who think that I only have Lady Antebellum, Maria Haukaas Mittet/Storeng and Myrna Braza on my iPod, you are right. But in between some more country music and the urge to listen to 8 different versions of «Need You Now» – Lady Antebellum, I actually listen to other music. Like the first video above. That song makes me come in to a summer mood.

A twitterfriend sent me the link for the English version as well, but for me that was a little bit to slow and it will not be on my iPod this summer. But the first version is.

What version did you like the best?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med . Bokmerk permalenken.

28 svar til Sommersang…

  1. Siv sier:

    Hehehehe – «dere har delvis rett» måtte trekke på smilebåndet😉 Ja, den sangen er fengende!! Den engelske…. var litt slapp, kanskje!

  2. Elin sier:

    Jeg likte den nederste🙂

  3. Keths sier:

    likte ikke den engelske nei, kan si meg enig der!! den andre syns jeg er kjempefengende da😀 kjæresten min bare ser dumt på meg når jeg setter den på, men sommerlåt for meg😀

  4. Herlig du er som deler sanger med oss. Jeg likte den øverste best😉

  5. Den første – LETT! Orginalen❤

  6. Nina C. sier:

    Synes den øverste var best. Har lurt på hva sangen het.hehe.P
    SV;Har lagt deg til nå:) heter somsagt ninacg89 der=)

  7. monica sier:

    Jeg… Må innrømme at jeg hater den snagen uansett hvordan den spilles :S Huff. Er bare så utrolig lei den😛

  8. SV: Tusen takk Veronica❤
    Jeg elsker både hund og katt😉 Lyst på hund etterhvert🙂

  9. Merethe sier:

    Likter Ai se eu te pego veldig godt🙂

  10. takk for sangtips. tenkte å komme med mine egne sangtips idag🙂

  11. Nina-Martine sier:

    Visste ikke at det var to versjoner av sangen, og liker originalen best😉

    Sv; Hehe, litt mer sjarmerende enn de røde og hvite med et stort 5 tall :p Du burde absolutt oppleve Hvaler, er helt fantastisk! Men skal nok ikke på det. Har aldri vært noe flink til å oppleve all kulturen som er der nede.

    • Veronica S sier:

      Haha, egentlig ikke jeg heller før min kjære twittervenn kom med den andre versjonen;) haha. Men originalen er alltid best.

      Har kjempelyst å dra dit, kanskje neste år.

  12. Karoline sier:

    Likte den første best!

Please reply

