Holy Macarony!

I morgen setter jeg meg på et fly som har destinasjon Bergen-Stockholm. Jeg gruer meg som fader og har egentlig ikke sovet noe særlig disse to siste ukene i ferien min. Jeg har våknet midt på natten, men dette skyldes også en helsikkens verking i kroppen på grunn av leddgikt. MEN, jeg skal da på Lady Antebellum konserten som jeg har telt ned til nå i aldri så lang tid. Ikke nok med det, DENNE JENTEN HER SKAL FAKTISK MØTE DEM!! Jepp, jeg skal faktisk det. Tror dere jeg reiser hele veien til Stockholm på konsert med mine forbilder uten å faktisk møte dem? Jeg vant nemlig Meet & Greet, og det gjorde hun jeg reiser med også + min kusine vant. Men, min kusine vet det ikke enda, haha. Vi skal overraske henne med å fortelle henne om M&G på flyplassen i morgen.

Vet bilde er lite..men seeee..

Som dere har merket så har det vært en liten Sommerferie her på bloggen, men siden jeg har hatt min kusine her i litt over en uke allerede, så har jeg brukt masse tid sammen med henne. Lover å komme sterkere tilbake med blogging etter Sverigeturen og konsert. Noen som vil høre om konsertopplevelsen, eller er dere veldig lei Lady Antebellum nå?

Flere som har litt blogg-sommerferie?
Så, må bare dele den videoen nederst, viser egentlig hvor dyktige disse menneskene er. Og hvor dedikert de er til fansen sin. Dette er magi på scenen. Også ser dere at Lady Antebellum er en TRIO og ikke bare HUN.

Tomorrow I’ll be on an airplaine from Bergen Norway to Stockholm Sweden. I’m a bit nervous because I hate flying and I haven’t slept much these last two weeks of my summer holiday. I have woken up in the middle of the night several times with ache and pain in my body, some of it because of my arthritis and some because I’m exited and nervous.
The reason I’m going is off course the Lady Antebellum concert I’ve had countdown to for the last half year! Finally the day comes. I actually also won a Meet & Greet, so it’s not just concert for this girl, it’s meeting my idols as well and I’m beyond exited. The two girls I’m going with, my cousin and a friend also won, but my cousin doesn’t know yet. We’re telling her at the airport tomorrow.

As you might have noticed, I’ve been a bit absent from my blog, but I’ve had my cousin here for a week and we don’t see each other that often, so I’ve spent a lot of time with her. But after I’ve been to Sweden I promise to be a better blogger. So, do you want to hear about my trip to Stockholm and the Lady Antebellum concert or are you sick of me talking about them?

How is your holiday?
And, I just NEED to share this video, it just shows how geniune, wonderful and talented these three human beings are. This is creating MAGIC on stage. And those who say Lady A is just Hillary, here you see, they are three people.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk. Bokmerk permalenken.

32 svar til Holy Macarony!

  1. Håper formen din kommer seg og at du får en super tur❤

  2. Lykke til🙂 Det blir nok kjempebra!❤

  3. Keths sier:

    så flinke😀 kos deg på konsert! Hva var det der G&M ? aldri hørt om det før😛

  4. SV: Ja denne må du lese, Veronica🙂 Nydelig bok❤

  5. Merethe sier:

    Håper du får en fantastisk tur!😀

  6. Nina-Martine sier:

    Liker musikken dems🙂 Og det hørtes jo helt magisk ut, så du må selvfølgelig fortelle om det når du kommer tilbake!! Kos deg😀

  7. Detta blir gøy ! Kos deg masse, søta🙂

  8. Elin sier:

    Heldig! Kos deg masse på konserten😀

  9. monica sier:

    Så utrolig gøy! Misunner deg når du faktisk skal få møte de :O
    Gratulerer:) Det er jo en fantastisk overraskelse også😀

  10. Marit sier:

    Så utrolig gøy😀 Håper formen din kommer seg🙂

  11. Siv sier:

    Helt sinnsykt! Også Meet and Greet – spesiELT at dere ALLE fikk det – HVORDAN klarte dere det? FOR en flaks! Åååå, jeg er så glad på dine vegner! Også må jeg se den videoen, tror de starter å synge NÅ!

  12. Nina C. sier:

    wow,heldig du er:) du får kose deg! Blir som oftest litt bloggsommerferie i bloggosfæren:) Har en mini-bloggferie nå:)
    SV;Tusen takk Veronica:) får både bursdagshilsingen her og på FB:)

  13. Astrid sier:

    Jeg dro faktisk helt til Gøteborg, selv om jeg ikke hadde M&G, og det angrer jeg ikke på! Konserten var utrolig bra, salen var ikke så veldig stor, omtrent som Sentrum Scene i Oslo, hvis du har vært der? (vet ikke hvordan scenen er i Stockholm da). I tillegg var jeg så heldig å ende opp helt foran, kun et par meter unna dem❤ Så var absolutt verdt å dra!😉
    Kos deg masse😀

    • Veronica S sier:

      Turen var nok virkelig verdt det ja!! Scenen var ikke så stor i Cirkus heller, var liksom en teaterscene og stod ikke mange meterene fra dem jeg heller. Øyekontakt med Dave nesten hele konserten… Charles klatret opp ved siden av oss så vi måtte holde ham i hendene for å støtte ham osv. haha. HERLIG<3 Lady Antebellum❤
      Storkoste meg.

  14. Håper du har en fantastisk tur!!!🙂

  15. Nina-Martine sier:

    Sv; Det gjorde det.

  16. Håper at formen din kom seg og at du har en super tur🙂

Please reply

