Owned The Night….

Dette innlegget er skrevet torsdag 2August 2012, men ble publisert sent.

Da er det en uke siden jeg satt på Flesland på flyplassen kjempenervøs for 1,5 time flytur til Stockholm-Arlanda. Det er en uke siden jeg kom til en fantastisk by omringet av det språket jeg synes er virkelig vakkert, nemlig svensk.

Flybussen, jepp vi dobbeltdecker med headset fra iPod og vi hører set-listen til konserten…hmm

Vi var tre jenter som reiste, min kusine Jenny på 14, en venninne: Sandra som er en jeg kjenner fra jeg og henne var ihuga S Club 7 fans, da var vi 13 og 14 nå er vi 25 og 26 år. Herlig reisefølge.

Vi kom til flyplassen, jeg med min flyskrekk led litt de timene det var på Flesland før boarding, men det hjalp litt med å snoke rundt i TaxFree en.

Det er ikke lov å ha neglefiler og strikkepinner på flyet, men man kan kjøpe med seg en sånn 5kg Chupa Chaps hugleik som man kan slå ihjel en mann med..det er liksom HEEELT greit. Nei, jeg kjøpte ikke en sånn, men jeg måtte bare ha et bilde med sånne.

Ellers så fant jeg «Tyrrells» chipsene som jeg har sett etter. Siden man da er på skikkelig fan-girl tur og trommeren i Lady Antebellum heter Tyrrell til etternavn og den kvinnelige sangeren i Lady Antebellum er gift med ham, så måtta man ha bilde med «Tyrrells» chipsen, kun fordi det er Hillary og Chris chips.

Hillary Scott-Tyrrell og Chris Tyrrell chips..jepp..er man fan så er man fan. Og ja, jeg vet jeg ser teit ut.

Nei, det er ikke dem som lager chipsene, men siden Hillary tweeted og IG sitt bilde, så måtte jeg også:P haha.

Hillary Scott-Tyrrell, haha her er bilde jeg hermer etter, men må si at denne damen så liksom bare 100 ganger flottere ut.

Vel framma i Stockholm klarte 3 jenter å gå sånn i veldig feil retning hotellet, så etter litt famling frem og tilbake med kofferter og slikt kom vi endelig til hotellet. Queens hotel midt i Drottningsgatan. Kjempegreit hotel, kan anbefales. God frokost, rene rom og kjempehyggelig besettning. Dessuten så lå hotellet midt i Stockholm sin «Karl Johan», handlegaten. Så veldig sentralt. Ikke var det kjempedyrt heller, vi var der 3 netter.

Vi var i Stockholm i 20:00 tiden, så det ble litt hengig på hotellrommet etter vi var ute og spiste, da vi hadde med oss en under 18. Men det gjorde ingenting, vi storkoste oss med å høre på musikk, danse og ha skikkelig sleepover party.

Fredagen var konsertdagem, vi startet den med å gå rundt med kart i Stockholm for å finne det stedet vi skulle hente ut billettene våre. Så bestemte vi oss, siden det var 25 grader ute og sol at vi skulle gå til Djurgården, den øyen der konsertlokalet Cirkus lå. Så en 20 minutters gå tur ble til litt over en time da vi rotet oss litt bort på veien til å hente billettene. Dem fikk vi ut og jeg var helt i hundre, endelig var konsert billettene i hende.

Den var ikke på Solliden Skansen, konserten ble flyttet innendørs til Cirkus, men på billettene stod det fortsatt Skansen.

Må innrømme at jeg felte en liten tåre da jeg fikk dem i hendene, endelig. Da vi ankom Djurgården etter en herlig spasertur med masse flott å se på, så måtte vi ha oss en is, som damen i resepsjonen anbefalte.

Vi fant Cirkus hvor konserten skulle være, og jeg måtte være enda mer fan og ta bilde med plakaten, siden bildet er tatt med mobilen er det selvsagt gjenskinn med min kjære fineste kusine i bakgrunnen:P

Etter vi hadde funnet der vi skulle plukke opp Meet and Greet passene/armebåndene våre og der konserten skulle være, gikk vi oss en tur på Djurgården for å se litt. Vi styrte unna Grøna Lund da, tivoliet. Var egentlig litt dyrt, jeg mener, vi hadde ikke så mye tid heller og ville ikke betale dagspass når vi skulle plukke opp M&G pass tidligere enn konserten. Så vi nøyde oss med å besøke Junibacken og sitte og chille i solen ved sjøen.

Meg og Astrid Lindgren

Stockholm från Djurgården

Kusiner på tur, venter på Lady Antebellum konsert og nyter solen.

Tiden kom for å hente M&G passene, men billettluken var ikke åpen enda, så vi satt litt utenfor å ventet.. da kom Hillary og hennes mann Chris forbi, jeg ble så starstruck at jeg bare stirret på dem. Min kusine vinket, Hillary vinket tilbake og jeg fikk bare frem «Hiii» mens jeg satt fortsatt på en benk helt starstruck. Hillary sa hei og vinket enda en gang. Da dem forvsant nedover veien angret jo jeg på at jeg ikke klarte å si noe som helst og angret på at jeg ikke gikk bort for å få autograf. Men, men. Vi fortsatte å vente og etterhvert fikk vi kommet inn der vi skulle hente M&G greiene, men dem var ikke kommet enda. Men vi bestemte oss for å vente der, og se litt i Lady Antebellum Merch-store der jeg endte opp med å kjøpe et armbånd og en t-skjorte.

Rød Lady A t-skjorte med European Tour datoene bakpå;) MÅTTE ha.

DA, plutselig så jeg ut døren og der kom Hillary og Chris gående hånd i hånd. Denne gangen var jeg mye nærmere, klarte å si hei. Fikk snakket litt med henne og fikk gitt henne noe norsk sjokolade som hun og gutta i bandet skulle få. Ikke minst en t-skjorte med «The Drummer Is My Boyfriend» trykk på, samme som jeg hadde på meg. Hun digget den, siden hun er gift med trommisen så var den passende. Hun var UTROLIG koselig. Fikk klem, men var fortsatt litt starstruck så glemte å spørre etter bilde og autograf..haha. Etter det fikk vi endelig M&G armebåndene også.

Det blå er bare et fan armebånd, mens det grønne er Meet & Greet passet;) JIPPI

Litt før konserten fikk vi som hadde Meet and Greet møte dem, Hillary husket meg selvsagt og bablet i vei om hvor koselig det var å møte meg osv. Og bare «You’re such a doll, you’re so beautiful» og alt jeg tenkte på var: Kommer fra hun som står her og ser enda penere ut i virkeligheten enn på bilder liksom. Ikke minst de to kjekke karene hun synger med. FOR noen vakre mennesker og så nede på jorden. Det var ikke så lenge M&G, men jeg klarte å gå rett i en dør når jeg skulle gå ut igjen og holdt på å glemme vesken min. Hørte bare latter bak meg og «Your purse sweety, purse honey» hahaha. Jeg gikk inn igjen og hentet den og klarte å treffe riktig på veien ut igjen den gangen. Ble ikke tid til autografer på M&G, men fikk bilde og det lever jeg lenge på.

Charles Kelley, Hillary Scott-Tyrrell, meg og Dave Haywood. Disse tre er noen av de vakreste menneskene jeg har møtt.

Etter M&G måtte vi gå for å få plass så langt frem mot scenen som mulig. Stod noen hoder bak, men fikk øyekontakt med Dave en del ganger osv. Dere kan lese mer om konserten HER, HER og HER, for vil ikke plage dere som ikke liker Lady Antebellum.

Konserten er hittil den beste jeg noen gang har vært på. De er fantastiske på scenen og de synger helt FANTASTISK live. Legger med noen videoer, som ikke er mine da. Men så dere hører. Hun som filmet stod rett foran meg omtrent. De har en helt fantastisk connection med fansen sin.

Dette er første sangen de noen gang skrev sammen: All We’d Ever Need

Denne sangen er en av de nydeligste jeg vet, sterk tekst og hun synger den så bra.

Ikke minst, så klarte jeg å stikke trynet mitt frem i en av disse Webisode Wednesday som Lady Antebellum lager til fansen sin, hver eneste onsdag. Haha.

Vel, kort innlegg, men det var fra konserten. Må bare nevnes at Lørdagen vi gikk i Stockholm var fantastisk. FOR en vakker by❤. Skal poste bilder derfra i helgen;)

Har dere vært på konsert i sommer?

English: I don’t transelate this, ‘cos most of you have already read about this concert in my other blog:P

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk og merket med , , . Bokmerk permalenken.

22 svar til Owned The Night….

  1. Så utrolig artig😀 Gøy å lese detta altså- Jeg har ikke vært på konsert i sommer, så merker jeg blir misunnelig når jeg leser detta innlegget😛

    • Veronica S sier:

      Aww;) det var kjempeartig..helt sykt å tenke på at det er 23 dager siden..jeg føler det som det var i går.. haha.
      Håper du får med deg noen konserter til høsten da.

  2. Siv sier:

    Åh- SYYYYKT! Jeg kjenner adrenalinet i kroppen når jeg leser dette! SYKE FOR EN OPPLEVELSE!!!!!!!!!!!!!!

  3. jeg digger også svensk🙂 ser ut til at du har kost deg en masse🙂 liker!

  4. Nina-Martine sier:

    Kan tenke meg det var en awesome tur!! Og tenk å få møte dem, det er jo helt utrolig!😀

    Sv; Hehe, det gjør jeg også faktisk! Elsker soundtracket til Cocktail😀

    • Veronica S sier:

      Det var det, skal definitivt tilbake til Stockholm en gang!
      JA! det å møte dem er helt sykt..jeg føler meg utrolig heldig!! Ikke minst fordi de er så vanvittig store i USA og mange som ikke har møtt dem av fansen som er helt fra seg for at arenaene i Europa er bygget slik at man kan dulte borti dem på vei til og fra arenaene..haha.
      Men var heldig med M&G da;)

      Cocktail og soundtracket =❤

  5. Keth sier:

    åååh gøy😀

  6. Merethe sier:

    Det så og hørtes ut som om du koste deg😀 Og jeg må si meg enig i at svensk er et fint språk!

  7. Så moro😀

    SV: Tusen takk søte Veronica❤ Kreta er fantastisk. Kan virkelig anbefales❤

  8. monica sier:

    Så utrolig fantatsisk! Kjipt at du ikke fikk autograf, men det bilde holder jo i massevis! Høres ut som at du har hatt et helt herlig opphold🙂

    • Veronica S sier:

      Ja, det er bare forbokstaven, fantastisk<3. Jeg lever lenge på den konserten og det møte. Jaja, autograf kan jeg alltids få en annen gang tenker jeg, så lenge jeg har bilde så er jeg storfornøyd!

  9. Nina C. sier:

    Aw,virker som en herlig tur med fin konsert:)
    SV;Takk:)
    Gled deg til Magic Mike:) Masse fine mannfolk der:P tihi!

    Lady Antebellum høres ut som en fin juliminne:)

  10. Marit sier:

    Så gøy😀 Det må ha vært en så fantastisk opplevelse:D

  11. Heldige deg!!🙂 Så artig at du fikk møte dem så mye og gøy å se deg live. Så flott du er!🙂

    Vi hadde kjempelyst å gå på Bruce-konserten i sommer, men fikk ikke billetter, og kunne ikke heller ha gått, Amalie er veeeeldig glad i mammaen sin når hun skal sove😉

    • Veronica S sier:

      Hehe;) føler meg litt heldig ja;) hehe
      Haha, jo takk for komplementet, men føler meg ikke flott.. men takk❤ Haha..huff synes det var fælt å se den webisoden, selv om det er kjekt å være med i noe jeg vet omtrent alle Lady Antebellum fans har på bucket listen sin.

      Fikk ikke billett jeg heller, ville på den i Bergen..men neida, ingen billetter under 1000kr å oppdrive, så tok meg virkelig ikke råd.
      Hehe..koselig det da at hun er mammadalt;) Er jo bare å ta henne med da, men sånne kule øreklokker på;)

Please reply

