I’m not dead…

Jeg lever, etter ganske lang tid med blogg tørke og jeg med lite inspirasjon om å blogge om annet enn Lady Antebellum, så sparte jeg dere for den. Tror dessverre jeg hadde mistet en hel del lesere da. Men nå er liksom blogg inspirasjonen kommet litt tilbake. Jeg  er forresten med i Hakkebakkeskogen som har premiere på Fyllingsdalen Nye Familieteater 14 September 2012. Jeg skal spille rollen som Peter Pinnsvin og gleder meg stort. Blir en morsom rolle, ikke bare skal jeg være i en mannerolle, men også et dyr.. haha. Alt går an i teaterets verden. Jepp, jeg vet jeg skulle ha pause fra teater osv, men denne jenten klarte ikke å holde seg borte. Men er jo en del inspirasjon å skulle blogge litt fra øvingene. Som vi koser oss på.

Ellers har jeg begynt å lese Fifty Shades of Grey boken, dvs jeg begynte på torsdag og er snart ferdig med hele boken. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal skrive om den annet enn at den gjør deg avhengig av å lese mer. Den leker med hjernen og er egentlig ganske syk og jeg er nesten flau over at jeg har begynt å lese den, men seriøst så klarer jeg ikke stoppe og lese den nå som jeg har begynt. Og er over halve og er sikkert ferdig i morgen med hele boken og da er det nr 2 som står for tur. Jeg er avhengig..og er ikke stolt av det. Men leser dem på engelsk da, så oj, ordforrådet mitt er blitt bedre på engelsk, selv om det er en del ord der jeg kanskje ikke burde ta i bruk i daglig engelsk tale:P Dere som ikke har lest den og egentlig vil, les den!!

Så folkens, hvordan har dere det? Noen fler som leser Fifty Shades bøkene som tør å innrømme det?

I’m alive, after a long time with no blogging I’m back. I’ve had a lack of inspiration to blog for a while, except from blogging about Lady Antebellum, and I know that not all of you are that found of it, so I decided to take a break in stead from this blog. I think I would have lost a few readers if I blogged so much about them, unfortunately.
But, now my blog inspiration is back, maybe it’s because I’m playing in a Children’s Musical «Hakkebakkeskogen» this September. I’m playing Peter Hedgehog and it’s quite fun to play a male role and an animal. Everything works in a Theatre. The premiere is September 14th 2012 and I’m so exited.

I have also started to read the book most people talk about, Fifty Shades of Grey. I started Thursday and are more than half through the whole book, and it’s in English. I’m so proud of myself for that, even though I’m a little bit embarrassed of reading the book. It’s addictive and you think about the book almost all the time. I have all three books, and soon starting book 2, no doubt. To the ones who haven’t read it, read it.

So, how are you and are you brave enough to admit you read Fifty Shades of Grey?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Hakkebakkeskogen 2012 og merket med , . Bokmerk permalenken.

20 svar til I’m not dead…

  1. Siv sier:

    HAHAHAHA – jeg hadde nesten ikke HØRT om boka engang, før jeg så en video på youtube om den. Men nei, jeg leser den ikke, og hadde ikke egentlig tenkt til det heller…. Eh! LYKKE TIL med teateret som pinnsvin, så fiiiiint😀

  2. Nina C. sier:

    Bra at blogginspirasjonen er tilbake:) Har hatt et litt sånn i det siste at jeg ikke har hatt noe særlig blogglyst. Du får «break a leg» som pinnsvinn i stykket da:) Har ikke lest fifty shades of grey ,men en venninne av meg har begynt. Vurderer å begynne på den for å sjekke hvorfor den har blitt så populær:)
    SV;Bra at din uke har vært fin:)

    • Veronica S sier:

      Jepp, den er kommet tilbake sånn litt i allefall:) hehe. Haha, jo takker.
      Hehe, den bør være på en lese liste, er jo ikke sånn vanvittig bra skrevet, men boken i seg selv synes jeg var bra.. og ble egentlig fascinert av hele den verden:P haha, men på en rar måte.

  3. Keths sier:

    åååh gøy!! hakkebakkeskogen😀 Husker jeg gikk på teater å så det en gang da jeg var mindre! lykke til😀

  4. Merethe sier:

    Det hørtes ut som en veldig morsom rolle🙂 Du får ha lykke til!

  5. AB sier:

    Jeg tør å innrømme at jeg har lyst å lese fifty shades-bøkene, må jo være en grunn til at de er blitt så populære!

  6. Hurra for blogginspirasjon😀

    SV: Tusen takk Veronica❤

  7. Nina-Martine sier:

    Begynte å lese Fifty Shades of Grey forrige uke, men går litt saktere for meg. Har ikke syntes den har blitt så veldig fengende enda, men håper det tar seg opp. Og ja, er litt flau over at jeg leser den :p

    Sv; Hvaler er helt fantastisk❤

    • Veronica S sier:

      Den tar seg opp etterhvert, synes den var kjempetreg i begynnelsen jeg også. Men den blir bedre og bedre, men bok 2 er den beste..er begynt på den nå. Haha, jeg også er flau over å lese den..haha.

      SV: tviler ikke.

  8. monica sier:

    Har skikkelig lyst å lese den… Jeg burde virkelig få skaffet meg den!🙂
    Da jeg spilte i korps satte vi også opp det stykket, men jeg spilte fløyte da, ikke en karakter, hehe :p

  9. Marit sier:

    Har lest bok en, og har litt lyst å lese de to andre, men altså, veldig godt skrevet er den jo ikke… og litt urealistisk? oyeah;)

  10. Karoline sier:

    Haha, nå skal jeg lese de bøkene jeg også!!

Please reply

