Stars…

Et stk fantastisk menneske, Jill (som jeg møtte etter Lady Antebellum konserten i sommer) sendte meg tips til ny musikk da jeg spurte om hun kunne hjelpe meg å fylle iPoden. Hun ba meg sjekke ut Grace Potter og sangen «Stars» og jeg ble forelsket med en gang, i stemmen til denne damen og sangen. Hørt den på repeat en del nå, og den blir bedre og bedre. Så, jeg må bare dele sangen med dere også, for den er så utrolig fin. Takk Jill for tips.

I lit a fire with the love you left behind
And it burned wild and crept up the mountainside
I followed your ashes into outer space
I can’t look out the window, I can’t look at this place.
I can’t look at the stars
They make me wonder where you are
Stars, up on heaven’s boulevard
And if I know you at all, I know you’ve gone too far
So I, I can’t look at the stars.
All those times we looked up at the sky
Looking out so far, it felt like we could fly

And now I’m all alone in the dark of night
And the moon is shining, but I can’t see the light.
And I can’t look at the stars
They make me wonder where you are
Stars, up on heaven’s boulevard
And if I know you at all, I know you’ve gone too far
So I, I can’t look at the stars.
Stars
Stars, they make me wonder where you are
Stars, up on heaven’s boulevard
And if I know you at all, I know you’ve gone too far
So I can’t look at the stars.

One amazing person named Jill (who I met after the Lady A concert this summer) gave me the best music in-put today after I asked her if she had some music suggestions to my iPod. She told me to check out Grace Potter and the song «Stars». Fell completely in love with this womans voice and this song. Been on repeat a few times now, and it gets better and better. Thank you so much Jill for song in-put;)

Så hva synes dere om sangen?
What did you think of the song?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

18 svar til Stars…

  1. Keths sier:

    skal høre sangen nå jeg også😀 høres bra ut til nå😀

  2. Nina C. sier:

    Takk for musikktips:) Er på jakt etter ny «mat» til ipoden min🙂

  3. Merethe sier:

    Den var veldig fin🙂 Er alltid ute etter ny musikk!

  4. Siv sier:

    Potter???? Virker lovende😉 Skal sjekke den!

  5. Lene sier:

    Nydelig sang, og helt ny for meg:)

  6. Nina C. sier:

    SV;Alt monner og drar som de sier:) Fikk forresten jobben på biblioteket:) Håper du får en fin uke!

  7. Takk for supert musikktips❤

    SV: Tusen takk Veronica❤ Veldig glad i det skiltet selv❤

  8. monica sier:

    Gud, den var nydelig! Fikk frysninger etter de første ordene.

  9. Veldig fin! Godt med noen musikktips, etter Amalie kom har jeg nesten ikke høre på musikk i det hele tatt:/

Please reply

