Premieren er nær…

Det har vært noen travle dager. Kjempekjekt å være i Fyllingsdalen sammen med en herlig gjeng. Hakkebakkeskogen blir konge bra, er så mange flinke unger og voksne med i denne produksjonen. Man merker atmosfæren i Fyllingsdalen er bare fantastisk, man føler seg så velkommen og alle er bare gode, jeg storkoser meg. Føler min karakter «Petter Pinnsvin» begynner å sitte litt mer, trodde virkelig ikke det skulle være så vanskelig å spille et dyr, men joda, det er det. Spesielt det å ikke falle ut av hele karakteren er en utfordring, men forhåpentligvis sitter det kjempra til premieren. Blir annerledes når man får kostyme på tenker jeg. Om dere vil lese mer om Hakkebakkeskogen generelt og fra prøver og se bilder, så gå til bloggen HER. Der blogger vår kjære Klatremus fra prøvene.

Jeg er da blitt snikfotografert av Lene «Klatremus» mens jeg gjør min pinnsvin rolle. Uten kostyme vel og merke. Me in reahearsals as Peter Hedgehog

Ellers er det veldig lite nytt her i gården. Dagene går i jobb, hund og teater. Fredag var jeg faktisk på kino og så Magic Mike sammen med to søte, Merete og Sonja. To barndomsvenninner. Filmen var bra den, selvsagt handlingen var ikke av det mest nye, men hvem sier nei til litt over en time med nesten nakne flotte menn som danser? Er bare verdt å se filmen kun for det. Var en del morsomme innslag også.

Disse to er jo bare verdt filmen i seg selv.

Hvordan har deres helg vært?

It’s been a couple of busy days, it’s so much fun being in «Fyllingsdalen» with all the wonderful people in the «Hakkebakkeskogen» production. The musical will be amazing, there’s so many talented young kids in it, they amaze me every day, and so many talented adults. We all have become a little family and we feel the love in the walls of the theatre. We have fun.
I feel like my character «Peter Hedgehog/Petter Pinnsvin» is starting to be what he is suppose to be. I did not know it was so hard playing an animal, but it sure is. But I think I’m getting the hang of it, and it will be different when I get my costume on.

Except for being at the theatre there is not much to blog about, days goes to work, my dog and rehearsals. Friday I went to the movies with two of my childhood friends, Merete and Sonja. We watched Magic Mike and it was great. The movie didn’t have the best storyline though, but dancing half naked men on a big screen for over an hour is worth the movie alone. And some parts are really funny. I could watch it again.

So, how was your weekend?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hakkebakkeskogen 2012, Hverdagsmas og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

17 svar til Premieren er nær…

  1. Merethe sier:

    Den filmen må jeg få sett! Den ser utrolig bra ut🙂 Og bra å høre at Hakkebakkeskogen går strålende!

  2. Keths sier:

    åååh gøy😀 min helg har vært bra men samtidig ikke så bra xP var på kino fredag + lagde middag med ei veninne i går og gikk på møte etterpå!! Men ulempen er at jeg ikke har vært helt i form, og heller ikke har fått lest lite mye til eksamen som jeg burde.

  3. Så spennende🙂 Du må fortelle mer om din rolle altså😉

    Jeg har ikke sett Magic Mike, men har innmari lyst. Flotte menn som danser halvnakene, jatakk!🙂

    Helgen min har vært fantastisk. Vært hos bestevenninnen min fra fredag til lørdagskvelden. Vi har gått tur i skogen, passet hund, laget god mat, drukket vin og hatt selskap av andre flotte venninner🙂

  4. Spennende😀

    SV. Tusen takk Veronica❤ Ja Snuppa er så søt.🙂 Og veldig fornøyd med den nye sofaen😀

  5. Nina C. sier:

    Høres ut som du har hatt litt å gjøre ! Blir nok spennende med skuespillet! Magic Mike så jeg i juli mnd og jeg likte den:P hehe Helgen min har gått fort over med jobbing og sykdom(forkjølelse):
    SV;Takk kjære Veronica:) Det er kjempe koselig å høre at du er inspirert til å lese:D

    • Veronica S sier:

      Ja, litt travelt er det! Gleder meg masse til vi skal begynne å spille med kostymer til helgen. Hehe, filmen var jo bra da, men litt tynn storyline..ellers super.
      Huffa, denne forkjølelsen suger!!

  6. Siv sier:

    Lykkelykke til!! Regner med det blir MYE lettere med kosyme, ja – kjenner til det der! Man føler seg mindre som seg selv! Og deeeet er en film jeg vil se, ja😉

  7. Nina-Martine sier:

    Jepp, det er verdt å se filmen bare for det! :p Og elsker Hakkebakkeskogen, det var faktisk det første teaterstykket jeg så på teater :p

    Sv; Tusen takk, elsker fargen❤

    Er snart halvveis i den første boka😉

  8. Tonje sier:

    I helga har jeg vært hos venninnen min på middag og film. Det var kjempekoselig. Ellers har det ikke skjedd så mye mer i helga. Ha en fin dag Veronica!🙂

  9. Nina C. sier:

    SV;Synd det da, jeg må dobbelt sjekke om det er noe eksamener i den tiden. Det er et fag jeg ikke får meldt meg opp på ennå,så jeg krysser fingerne for at det ikke kræsjer:S

Please reply

