Womanista…

For dere som er litt lei helt vanlige mote blogger, ta en titt på denne bloggen: Womanista. Jeg kom selvsagt over den fordi hun som skriver den er konen til Charles i Lady Antebellum, men tror jeg hadde likt den om jeg så bare hadde snublet tilfeldig over den. Den er moteblogg litt utenom det vanlige. Så ta en titt innom da vel.

For those of you who are REALLY tired of the normal fashion blog, take a look at this blog: Womanista. I came over this blog because the woman who writes it is Charles Kelley from Lady Antebellum’s wife, but I bet I would love it if I just stumbled over it as well. I love it, so take a look at it. It’s a fashion blog with a twist.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling og merket med , . Bokmerk permalenken.

20 svar til Womanista…

  1. Merethe sier:

    Den så spennende ut🙂 Takker for tips!

  2. Takk for tips!🙂

    Er det lenge siden du endret på headeren? Jeg har bare vært her inne med mobilen, men nå som jeg for en gangs skyld satt ved pcen så alt så anderledes ut🙂 Veldig fint!🙂

  3. Kristina sier:

    sv; Vi har musikalen Bør Børson😉

  4. madeleine sier:

    Den likte jeg egentlig🙂 Litt utenom det vanlig!

  5. Veronica sier:

    Skal sjekke den ut, så virkelig spennende ut!🙂

  6. Siv sier:

    Jeg liker jo ikke mote i det hele tatt, jeg………. heh

  7. Nina C. sier:

    Takk for tips:) Skal sjekke ut siden!

  8. Nina-Martine sier:

    Takk for tips🙂

    Sv; Det hørtes ikke ut som en lat dag, nei!

    // Ja, den ble kanskje litt kjedelig… Men jeg liker i alle fall Natalie Portman :p

    // Oi, det hørtes lovende ut! Må virkelig raska på å lese ut den boka jeg holder på meg, vil lese videre!

Please reply

