EMBRACING THE CHALLENGES! WORKSHOP..

Myrna har skrevet veldig utfyllende om Workshopen jeg var på denne søndagen, 30 September i bloggen sin HER.

Jeg tenkte jeg skulle bare dele bildene jeg, som er lånt fra bloggen hennes. Jeg er i rosa;)

Myrna has written about the Workshop I went to September 30th in her blog HERE.

I’m just sharing the photos from a fun and wonderful day! I’m the one in pink.

Silje, Myrna Braza, Line, Resi, Beate and me in front.

Coaching from the wonderful Myrna

Coaching from Beate

A little coaching from Silje;)

 

Kjempeherlig dag! 
Wonderful day!

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

16 svar til EMBRACING THE CHALLENGES! WORKSHOP..

  1. infernito sier:

    Virker kjempe kjekt🙂

  2. Duyen Nguyen sier:

    Stilig! Ha en fin dag😀

  3. Fine bilder av dere, det så ut som en fin dag🙂 Heldige dere er som blir coatchet av så flinke folk🙂

  4. Tina sier:

    Så fine bilder, ha en fin dag!🙂

  5. Siv sier:

    Får vi høre noe synging fra den kanten???? Og var dette noe hun gjorde av frivillig basis, måtte dere melde dere på, eller var det betalt??

  6. Merethe sier:

    Så moro! Du virker så kreativ og livlig🙂

Please reply

