OH YEAH!

Her er en av grunnene til at jeg ELSKER Lady Antebellum. Nå har de nettopp avsluttet sin «We Own The Night» turneen og det i Australia. Det er faktisk 70 dager i dag siden jeg så dem i Stockholm i Sverige da de var innom med turneen i Europa. De er så herlige og de har så god dynamikk og de setter hverandre ut på scenen opp til flere ganger. Som for eksempel i denne videoen hvor Hillary tar seg en «Off Key». Ja, jeg har sett denne videoen  sikkert 20 av de gangene som det står wievs på på YouTube. MÅ bare dele den med dere. Det er når artister leverer OG noen ganger kan drite seg ordentlig ut jeg liker dem. Disse menneskene her vedder jeg en tusenlapp på at du aldri får se synge Playback eller Singback, de leverer live. Man merker at disse menneskene trives veldig godt sammen og er trygge på hverandre, og måten de får med seg publikum også er bare fantastisk.

Here is one of the reasons why i LOVE Lady Antebellum. They have now just finished their «We Own The Night» tour in Australia and it’s today 70 days since I saw them in Stockholm when they came over to Europe on this tour. They are so wonderful and the dynamic and how they «prank» each other on stage is priceless. Like in this video when Hillary takes the «off key», I just laughed. I’ve seen this video like 20 times or so. I just love how they know each other so well and how they get the audience with them.
When artists deliver live and dare to make a fool out of themselves sometimes on stage, makes me love them even more. I bet a lot of money that you’ll NEVER see these people do singback or playback on stage. They deliver live and beyond that.

Liker dere Lady Antebellum? Hvem er deres favoritt band/Gruppe?
Do you like Lady Antebellum? Who is your favourite band/group?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

30 svar til OH YEAH!

  1. Veronica sier:

    Kunne ikke ha vært mer enig!🙂

  2. Siv sier:

    Det er jo veldig fint å høre på! Helt klart! Og humor ER viktig!!

  3. Juthamat~ sier:

    Jeg syns de er veldig flinke.🙂 Jeg liker Rise Against, My Chemical Romance og liknende band. Altså punk-rock band.😀

  4. Kristina sier:

    Sv; Nå fikk jeg enda mere lyst på musikal når du skrev at statist var ganske stort! Læreren vår får alt til å høres ut som det er så kjedelig men det gjorde ikke du, og takk for det. Skal ta statistrollen med glans!

    • Veronica S sier:

      Lærere får til og med et møte med et idol høres ut som den kjedeligste tingen i verden, så ikke hør på læreren sin manglende form for entusiasme. Jeg har spilt teater selv og vært alt i fra statist til roller og synes egentlig alt er like moro. Så bare ha det kjekt og husk på at ingen rolle er liten! Alle har sin funksjon til at alt skal fungere og sånn er det bare. Hva hadde Les Miserables vært uten statister?? Jo en 5-6 stk bare stående på scenen og gjort shower selv, uten den effekten det er å se en hel skokk med mennesker i karakter gjøre musikalen!!

      Gjør det!!

  5. Kan ikke si at jeg hørt mye på de,men elsker sangen I need your now:)

  6. infernito sier:

    Jeg liker de og musikken🙂 Men har ikke noe favorittband for tiden faktisk…

  7. Nina-Martine sier:

    Liker veldig godt de sangene av dem jeg har hørt🙂 Er ikke super interessert i musikk, men favorittbandet mitt må nok være Aerosmith😀

  8. De er veldig flinke❤

    SV: Jeg er så enig😉 Men jeg feirer hvert år😉 Tusen takk søte Veronica❤

  9. Tonje sier:

    Kan vel ikke akkurat skryte på meg at jeg er superfan🙂 Når det gjelder vennebyen synes jeg det var morro. Billettene var meget dyre ja, men det er godt at det ikke skjer hver dag!

  10. Tine sier:

    De hadde jeg aldri hørt om, men har en følelse av at det var på tide:)

  11. evanetica sier:

    Haha!😀 Det er kult at noen band er sånn også! Ikke mange så vidt jeg vet om. Og flinke er de jo uansett🙂

  12. AB sier:

    Haha, er med på konsert neste gang de kommer til Europa!

  13. Jeg liker Lady Antebellum veldig godt🙂 Men Adele er nok den artisten som jeg liker best ^^

Please reply

