Wanted You More…

Når noen synger så bra live, må det deles! Enkelt og greit!!

When someone sings like this live, I just have to share it. Simple as that!!

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

22 svar til Wanted You More…

  1. Lene sier:

    Lady Antebellum❤ mannen har sett de live, og jeg er mega misunnelig. håper det blir min tur neste gang:)

    • Veronica S sier:

      Hva synes han?? Jeg så dem live i sommer og dem er HELT fantastiske… treffer toner og har en unik kontakt med publikum!! De kommer nok tilbake til Europa, da bør du få dem med deg!

  2. Veronica sier:

    Lady Antebellum, hun har så fine sanger, ah❤

  3. Merethe sier:

    Ikke verst til å være live🙂 Veldig flinke!

  4. Lene sier:

    //Jeg føler meg heldig også, og jeg er kjempe takknemlig for alt jeg får oppleve:)

    De kakene var himmels, og jeg vil tilbake å ha mere:)

  5. infernito sier:

    Fantastisk sang!😀

  6. Sunniva :*) sier:

    Hei, jeg vil bare ønske deg ei god helg! ^.^

  7. Siv sier:

    De er jo veldig flinke da!!

  8. Nina-Martine sier:

    Utrolig fint, har alltid elsket stemmene deres!

    Sv; YAY!😀 Fins jo nesten ikke noe bedre :p

    // Nei, det ble jo ikke det. Bra noen er enig med meg :p

Please reply

