Serenity Quote…

Noe sitater inspirer mer enn andre:
Some quotes inspires more than others:

God grant me the SERENITY
to accept the things I cannot change;
COURAGE to change the things I can;
and WISDOM to know the difference
–Reinhold Niebuhr

And now these three remain: FAITH, HOPE and LOVE. But the greatest of these is LOVE.
– 1 Corinthians 13:13

Kjære Gud, gi meg ROEN til å akseptere de tingene jeg ikke kan forandre,
MOTET til å forandre de tingene jeg kan
og VISDOMMEN til å vite forskjellen.

Og disse tre står igjen: TRO, HÅP og KJÆRLIGHET, Men størst av alle er KJÆRLIGHETEN

Har du noen favoritt sitater?
Do you have any favourite quotes?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Tema og merket med . Bokmerk permalenken.

26 svar til Serenity Quote…

  1. Siv sier:

    Jeg liker Sokrates og Ghandi. De sa så himla mye bra!

  2. Nina C. sier:

    Fint sitat:) Har en god del,men kommer ikke på noen i farten akkurat nå:)

  3. Nina-Martine sier:

    Har nok ikke det, greier aldri å gå rundt å huske de fine jeg leser :p

    Sv; Uff, så trist😦 Burde nesten bake kake vært år, vet jo aldri hva som kan skje😦

  4. I grunnen ikke:/ Veldig fine de du hadde her da!🙂

  5. Jeanette sier:

    Go girl, seek happy nights to happy days (Romeo & Juliet).

    Arthur: I’ve never taken care of anybody. Everybody’s always taken care of me. But if you got sick, or anything, I’d take care of you.
    Linda: Then I’ll get sick. (Arthur 1981). Mine favoritter❤

  6. Juthamat~ sier:

    Ikke akkurat nå.🙂

  7. Duyen Nguyen sier:

    Niice😀 Håper du får en strålende uke!

  8. Mange fine sitater. Jeg kommer ikke på et favoritt sitat atm, men liker veldig godt dette: «Ekte vennskap finnes der hvor taushet mellom to mennesker er behagelig.»

  9. Nina C. sier:

    SV;Takk Veronica:) Hadde en flott uke! Håper du også hadde det!

  10. Jeg liker denne «en venn er en som respekterer din fortid, har tro på din fremtid og aksepterer deg for den du er i dag!»

  11. Merethe sier:

    «Replace fear of the unknown with curiosity» liker jeg🙂

  12. infernito sier:

    De var fine de🙂 Mye bra der ute🙂

  13. Sunniva :*) sier:

    Heisann! Håper du får ei kjempefin uke! 🙂

Please reply

