Revenge…

Joda, selvsagt skulle jeg bli hektet på enda en ny TV-serie. Denne gangen er det Revenge jeg har fått øynene opp for. Må ærlig innrømme at jeg er kjempepåvirket av mine kjære twitter-venner som ble seriøst avhengig av denne serien fordi Hillary Scott fra Lady Antebellum anbefalte den og innrømmet at hun var helt avhengig av den. Jeg tenkte selvsagt: hmm, den skal jeg se en gang, men så forble jeg trofast til Hart of Dixie, MEN, søndag spurte ene twitter folkene om jeg enda hadde sett Revenge, jeg svarte nei men siden jeg hadde ikke så mye å ta meg til å fant jeg ut at, joda jeg kan se om dette her er noe. Vel, det resulterte i 17 episoder på to dager, unnskyldning: jeg har hatt vondt i ryggen så ikke så utrolig mye å ta meg til. Serien er så himla bra at man kan liksom ikke bare se en episode, man bør helst se tre for dagen, eller fler. For dere som ikke har sett denne serien, dere finner alle episode i første sesong HER. Den er virkelig verdt det.

Amanda Clarke sin far blir uskyldig beskyldt for å ha hvitvasket penger for en terrorist organisasjon som styrter i fly i Amerika. En kveld blir han hentet av politiet og Amanda Clarke blir tatt hånd om av barnevernet og flytter på en instutisjon. Hele sitt liv har hun trodd at faren er dømt uskyldig, selv hvor mange psykologer som har fortalt henne hva han er dømt for. Amanda vokser opp, skifter identitet og kommer tilbake til Hamptons for å hevne seg på dem som lurte faren hennes og sendte ham i fengsel og i døden.

Off course this girl got another Tv-serie addiction. This time it’s Revenge I have started to watch. I have to admit that I’ve been affected by my twitter friends to start watching these series. Many of them started to watch it because Hillary Scott from Lady Antebellum recommended the series after being hooked on it herself. I thought: hmm, yeah I’ll watch it sometime, but I remained true to Hart of Dixie. This Sunday one of my twitter friends asked if I had seen the series yet and I told her no, but then I had nothing to do so I decided to give it a shot, that ended up with 17 episodes in two days. My excuse is that I’ve had a hurting back so I didn’t have anything to do. So, I kinda got addicted to this because it’s a REALLY good serie. For those who haven’t watched it but want to, visit THIS SITE for the first complete season online. It’s REALLY worth it.

Amanda Clarke’s father is framed for a crime he didn’t commit, one evening he is picked up at home by the Police and Amanda ends up in an institution for orphan children. All her childhood she spends there believing her father is innocent despite what all the therapists tell her. Amanda grows up, change her name and goes back to The Hampton where it all began to get Revenge.

Har du sett Revenge, hva synes du?
Have you seen Revenge, what do you think?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling og merket med , . Bokmerk permalenken.

32 svar til Revenge…

  1. Den må jeg ta en titt på🙂 Takk for tips❤

  2. Den har jeg ikke sett! Jeg følger egentlig ikke med på så altfor mange tv-serier jeg!😉

  3. Merethe sier:

    Jeg følger den serien fast og venter spent på ny episode som kommer i starten av neste uke!🙂

  4. Nina-Martine sier:

    Har ikke sett den, men har lest en del om den, så tror jeg må se på den en gang!

    Sv; Det skjønner jeg godt!😀

    // Det gjør vel de fleste! Føler meg utrolig heldig i alle fall!
    Dublin blir nok bra det også😀

  5. Juthamat~ sier:

    Har sett reklamer av den, har litt lyst til å se serien egentlig.😀

  6. Jeg liker den veldig godt!🙂 gleder meg til jeg skal kose meg med sesong 2🙂

  7. Bare sett reklamene for serien, og da virker den veldig spennende🙂

  8. Tonje sier:

    Har verken sett eller hørt om den. Så mye følger jeg med🙂

  9. Lene sier:

    Den har jeg ikke sett, men får finne den på nett og se:)

  10. infernito sier:

    Jeg har ikke sett revenge enda, men den er på listen over serier jeg skal se;)

  11. Lilli sier:

    Ikke sett den, virker ikke helt som min type serie🙂

  12. Siv sier:

    ENDA en serie… Off, og jeg ser iiiingen. Men skal prøve å LESE litt i det minste😉

  13. Veronica sier:

    Jeg også ser Revenge!😀
    Har kommet på sesong 2 på nettet, er helt hekta, sitter bare nå og venter på ny episode i morgen ^^

  14. Multi2ne sier:

    Jeg synes Revenge er den beste Tv serien som har blitt laget. !

  15. Multi2ne sier:

    Designet ditt er forresten smashing!😀

  16. Marie F sier:

    Koselig at du er hekta på serien Veronica ! Jeg har kjøpt serie 1 på dvd,men da jeg skulle åpne den i dag så var første discen skadet. Hvor finner man evt. serien på nett ? Takker for tilbakemelding🙂

Please reply

