Some people are Angels coming to Earth to do some of God’s work…

Hillary Scott Tyrrell er ikke bare en av tre i trioen Lady Antebellum, hun er også en som fronter en fantastisk organisasjon som heter myLIFEspeaks som er en organisasjon som jobber for barn i Haiti som ikke har vært like «heldig» i livet sitt. Hun bruker mye av fritiden sin på organisasjonen og hun reiser til Haiti med dem og jobber for dem som alle de andre som jobber for organisasjonen gjør. Dette er virkelig hjertet hennes og hun snakker mye om myLIFEspeaks. Jeg er en jente som alltid har hatt lyst til å dra med Leger uten grenser, Røde Kors eller lignene organisasjoner. Alltid blitt kjempeinspirert av mennesker som gjør det, men jeg har aldri hatt sjangsen til å reise. Blandt annet siden jeg har leddgikt og ganske dårlig immunforsvar har det å reise til u-land eller til land utenom Europa vært med tanken fordi jeg vet at jeg er veldig utsatt for sykdommer. MEN, en dag skal jeg! Jeg blir nemlig veldig inspirert. Akkuratt myLIFEspeaks organisasjonen har jeg fått veldig sansen for.

HER er en video om organisasjonen, den er verdt å se. De videoene nedenfor er også verdt å se.

Har du jobbet for en vedledig organisasjon? Om ikke, har du et ønske om å reise å gjøre noe som betyr noe sammen med en vedledig organisasjon, Hvilken?

Hillary Scott Tyrrel is not just one of three in Lady Antebellum, she is also one of those who speaks for those who can not speak up for themselves. She represent myLIFEspeaks  which is an organization who works for children in Haiti who isn’t that fortunate in their life. She uses a lot of her spare time traveling to Haiti and work for the organization making the life of the myLIFEspeaks  children a lot easier, this is her heart and she talks a lot of myLIFEspeaks .
I’m a girl who gets fascinated and inspired by people who do this work and I also want to do work like that myself. Either for myLIFEspeaks , Red Cross or Doctors Without Borders. I’ve never had the chance to do it myself, mostly because of my Arthritis and my bad immune system I can’t go countries that are considered high risk countries. Because I can easily catch illnesses. BUT, one day I’m going! Because I’m so inspired, and myLIFEspeaks  is really an organization I’ve been truly inspired by.

HERE is a video of how myLIFEspeaks work. The other videos is also about myLIFEspeaks , so watch them. Get inspired.

Have you worked for any organization? If not, do you want to some day and which one?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Tanker/Meninger, Tema og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

19 svar til Some people are Angels coming to Earth to do some of God’s work…

  1. I could go on and on about how much Hillary inspires me! You know how much I love myLIFEspeaks, just by how much I talk about it! Hillary and myLIFEspeaks have honestly changed my life, no doubt!🙂

  2. louise sier:

    I love Hillary and what she does for myLIFEspeaks foundation, she is truly an inspiration😀 xxx

  3. Merethe sier:

    Det hørtes ut som et kjempebra tiltak🙂 Og jeg håper du får oppfylt ønsket ditt!

  4. Juthamat~ sier:

    Høres kjempe bra ut, og for en inspirasjon.😀

  5. Inspirerende🙂 Jeg har ikke jobbet for en frivillige organisasjon, men kunne tenkt meg å reist ned til et u-land for å hjelpe. Jeg har lyst til å være lærer på en skole et sted det virkelig er behov for det🙂

  6. Siv sier:

    Amen – sånne folk altså. JEG VIL OGSÅ. Og det skal jeg gjøre en dag. Kanskje lage en egen organisasjon? Selv om jeg egentlig synes det finnes så mange forskjellige at det kanskje ikke trengs flere… Heh

  7. Nina C. sier:

    Så bra at hun fronter en slik organisasjon:) Har alltid hatt lyst å reise med røde kors og hjelpe til i u-land.
    Men de «ansetter» bare folk som kan bidra (f.eks sykepleiere,lege osv).
    SV;Anbefaler “vinduet mot bakgården”:)

  8. Tilbaketråkk: Could you… | Miss Musical Queen

Please reply

