Roadtrip…

Haha, jeg har utrolig dårlig humor, men denne er sykt morsom. Kjenner liksom igjen hele situasjonen og jeg fikk VANVITTIG lyst til å dra på Roadtrip etter å se denne. Dette er da en annonse for Keith Urban sin turne, sammen med Little Big Town og Dustin Lynch (er egentlig ganske overrasket om noen av dere faktisk vet hvem de to sistnevnte er. Keith er vel mest kjent som mannen til Nicole Kidman).

Hvem fikk ikke lyst på roadtrip med gode venner nå??

I have a really wird sence of humour, and this video I found hilarious. I just instantly recognized the whole situation, and I REALLY feel for a roadtrip after seeing this. It’s an tour announcement for Keith Urban’s tour with Little Big Town and Dustin Lynch (you country people know who they are).

So, who wanted to go on a roadtrip with friends now?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

19 svar til Roadtrip…

  1. Lilli sier:

    Artig🙂
    Sv: Ja, hun er min favoritt også!😉

  2. Juthamat~ sier:

    Åh, jeg fikk, hehe.😀 Ser så gøy ut!

  3. Merethe sier:

    Det så festlig ut!🙂

  4. Nina C. sier:

    hehe;) Det har jeg! Satt faktisk å tenkte på idag hvis jeg hadde hatt lappen så ville jeg tatt en roadtrip gjennom hele Norge sammen et par venninner:)

    SV;hehe, blir lett sånn at sanger sniker seg inn på hjernebarken selvom man kanskje ikke helt liker stilen:) Er et par sanger som har havnet på ipoden min som ikke helt er noe jeg hører på så mye:D

    Håper at eksamene går som smurt eller lek:) Kjenner det knyter seg litt til når jeg tenkerp å KoG eksamen(altså kunnskap og gjennfinningsfag). Det er den som utgjør 2/3 av studiepoenge dette semesteret.

    Var fornøyd med finaleparene:) gleder meg til lørdagen:D

  5. AB sier:

    Roadtrip!!😀 Snart på tide igjen synes jeg!

  6. Haha, ja😀 Det fikk jeg veldig lyst til🙂

  7. Siv sier:

    Jeg har aldri hørt om noen av dem før, jeg… Men heiii, hvor har de bilbeltene? Og kan man se HELE sangene noen plasser=

    • Veronica S sier:

      Hehe, ja ikke sant, tror ikke de er sånn skikkelig nazi på det med bilbelter i USA. Dessuten stod nok denne bilen egentlig på en annen bil som kjørte.. i og med at han mesteparten av tiden IKKE har øynene på veien eller hendene på rattet:P HAHA.
      Ehm.. hva mener du med hele sangene? Til dem artistene som er i bilen?

Please reply

