Before He Cheats…

Noen av de sangene jeg har gått rundt og sunget på denne uken!
Carrie Underwood: denne damen SKAL jeg se live en gang, hun er genial, ferdig med den saken. Liker tekstene i de to sangene jeg har postet av henne her.
Ashely Monroe: et stykk fantastisk menneske tipset meg om henne, og jeg falt pladask for  denne sangen her av henne, liker de andre også men denne bare traff meg BANG.
Piston Annies: Girl Power, digget denne sangen siden første gang jeg hørte den, noen kjenner kanskje igjen Miranda Lambert og Ashely Monroe her (noe jeg ikke visste før jeg så det selv, haha).
Little Big Town: Denne sangen skriker sommer, noen kjenner kanskje igjen denne gjengen fra baksetet på roadtrip videoen jeg postet i forige blogg-post.
The Band Perry: River meg i håret over at jeg ikke kom meg på Brad Paisley konserten i Oslo eller den i Stavanger forige helg hvor disse tre søskene varmet opp. Jeg har veldig sansen for TBP. Og denne sangen er kul. (Ja, det er de som synger «If I Die Young»).

Some of the songs that’s been spinning in my head lately.
Carrie Underwood: I’m going to see this woman live sometime, I just have to. She is genius and finish with that. Like her lyrics in the two songs I have posted here.
Ashely Monroe: one amazing person sent me link to her songs and I fell in love with this song I posted here.
Pistol Annies: Girl Power, liked this songs since the first time I’ve heard it. Some of you might recognize Miranda Lambert and Ashely Monroe here. (I didn’t know Ashely was in Pistol Annies until like yesterday or something, haha).
Little Big Town: This song screams summer, some of you might recognize these people from the back seat of the roadtrip blog post under here.
The Band Perry: I’m still angry at myself not getting my ass to the Brad Paisley concert in Stavanger and Oslo last weekend. TBP was his warm up band and I REALLY wanted to go. I have always liked TBP. (And yes, it’s the same who sings «If I Die Young»).

Og denne siste videoen er bare morsom, ekke rart jeg liker denne sjangeren i musikk, alle artistene digger hverandre og kan spøke med hverandres sanger. LOVE IT!
And this last video is just funny, no wonder why I love country music, all the artists love each other and they can joke around. LOVE IT

Noen av sangene dere likte?
Har nesten rukket målet mitt på 1000 sanger på iPoden min, så har du musikktips?
Some of the songs you liked?
So, I nearly reached my goal of having 1000 songs on my iPod, so any suggestions?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Musikk og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

21 svar til Before He Cheats…

  1. GAHHHHHHHHHH!!!!!!!!! I STILL CAN’T BELIEVE I JUST HEARD THIS LIVE!!!!!!!!!!!!

  2. Merethe sier:

    Takker for tips🙂 Jeg trenger alltids ny musikk!

  3. Veronica sier:

    Takk for fine tips😀

  4. Juthamat~ sier:

    Åh, så herlige sanger, nå har jeg litt å høre på!😀

  5. Takk for nye musikktips🙂 Liker å få tips til sanger jeg aldri har hørt tidligere😀

  6. Before he cheats er utrolig kul!

  7. Tonje sier:

    Den eneste musikken jeg hører på for tiden er musikken P3 spiller🙂

  8. Nina-Martine sier:

    Kan ikke si at jeg har hørt noe særlig av noen av disse.

    Men for å anbefale litt musikk til iPoden din så er i alle fall mine favoritter for tiden Florence + the Machine og Mumford & Sons.🙂

    Sv; Det var det også🙂

    // Hadde heldigvis fri dagen etter valget🙂 Haha, nei da er det kanskje lurt å holde sin politiske meninger skjult :p

    Har aldri smakt gresskar selv, hadde tenkt til å lage noe av det, men det skjedde ikke :p

    // Nei, visste i grunn ikke at det var delfiner i Sverige. Men har ikke noe tro på at det blir noe billigere enn i USA, vel? :p

    // Men så lenge du kjenner de du skal på julebord med blir det da vel uansett koselig🙂

    // Tusen takk!😀

  9. Siv sier:

    De eneste jeg har hørt om før, er The Band Perry… men de er jo i gjengjeld superflinke!

  10. Ashlee sier:

    Sv: Jeg hadde ikke gode nok resultater fra siste år på vgs,men jeg er utdannet i Danmark og der var eneste kravet at man ordnet seg praksisplass på en klinikk som man skal være under utdannelsen og da blir man opptatt automatisk. Men det er blitt noe nye regler og utdannelse koster nå penger ifht hva den gjorde da jeg gikk der,men du kan jo lese om det her. Man begynner oftest i praksis i august og jobber der i 6 mnder også reiser man på skole i januar og er 10 uker borte av gangen 1-2 ganger i året de 3 årene også er man hjemmeå jobber i 4-6 mnder også skole i 10 uker igjen.. du kanjo lese mer om det her: http://hansenberg.dk/Organia/Vetudland.htm

    Det eneste er at siden utdannelsen der koster penger så må man fort ta opp endel lån fra lånekassen som man da må betale når man er ferdig og dyrepleierjobben er ikke så godt lønnet som folk tror(hvis man skal jobbe på klinikk,det er bedre betalt hvis man jobber innen dyreforsikring eller forsøksdyr f eks)

    Artist managment vet jeg ikke helt hva er?!Men høres jo gøy ut!

    Liker veldig godt Carrie underwood og spesielt de sangene du har postet der! Hu er veldig flink og har sanger man kan kjenne seg igjen i!

    • Veronica S sier:

      Hmm, takk for info;) interresant!
      Er egentlig mer som å være på veien med artister, booke dem, holde orden på bookinger osv, konserter osv. Mye jobb, mye reising og mye musikk!

      Carrie er fantastisk!

  11. Jea sier:

    SV:

    Hehe, alle kan ikke være fan av alt alltid (:

    Jeg er veldig glad for at jeg fikk tak i billett ja =)

Please reply

