Noen mennesker og noen blogger inspirerer deg og gir masse ettertanke. Damen bak denne bloggposten er et av de fineste menneskene jeg noen gang har møtt. Denne bloggposten fikk tårene mine til å trille og få enda mer respekt for henne. Den står på engelsk, og den er lang, men ta dere tid til å lese den.

Some people inspires you and some blog posts really inspires you and make your thoughts float long after.
The woman behind this blog post is one of the most wonderful women I’ve ever met in my life. This blog post made me cry and gain even more respect for who she is. Please read.

Leste du det? Hva tenker du?
Did you read it?

running down a dream

I over heard someone once described as «Johnny – who never has one thing bad to say about anything.» I remember thinking that that is probably the ultimate compliment someone can get. Not only are the words kind, they are. But in reality it means that person is able to hold their tongue and be slow to anger. I try to be like this. I strive to have only good things come out of my mouth. Doesn’t always happen but I am getting better!

In the last few years, I have been asked why I stay so positive all the time. Sounds funny to me to even be asked that now, I have trained my brain into automatically assuming the best case scenario instead of the worst.

This comes from a few things. One: the Bible. John 10:10 [nlt] says » The thief’s purpose is to steal, kill and destroy. My…

View original post 2 081 more words

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

20 svar til

  1. Merethe sier:

    Veldig fin og inspirerende tekst!🙂

  2. Siv sier:

    Det du la med her er iallfall utrolig fint, helt sant. Folk som kan skrive og reflektere som det er imponerende.

  3. Tine sier:

    kjempe bra innlegg. utrolig fin skrevet.🙂
    tusen takk for kommentaren på bloggen min

  4. Monica sier:

    Utrolig inspirerende. Synes det er litt skummelt å tenke på at man aldri vet om noe slikt kan skje med en, men om det skulle komme håper jeg at jeg vil klare å se like lyst og positivt på ting rundt meg. Det er noe å tenke på i dagliglivet, jeg tror man tar altfor mye for gitt.

    • Veronica S sier:

      Ja, jeg også synes det var skummelt å lese, at slike ting kan faktisk skje.. det er kjempeskummelt. Og hmm.. håper uansett jeg kan klare å se like lyst på livet som henne. Ja, man tar veldig mye for gitt, så er viktig å stoppe og tenke noen ganger, derfor trenger man å lese noe slikt.

  5. Nina C. sier:

    Flott at du deler sånne fine tekster:)
    SV;Takk kjære Veronica:) kommer nok til å bli litt innlegg her og der ettersom det er godt å få luftet tankene noen ganger. Men foreløpig går det mest i skole og jobb.=) håper du har det bra:D

  6. Jeg elsker inspirerende tekster!!!🙂

  7. Wow, det var utrolig inspirerende !

Please reply

