Last Christmas…December #2

Denne sangen er jeg veldig glad i, hørt den i MANGE forskjellige versjoner, men WHAM sin er og blir den beste. Noen ganger så er originalen faktisk best.

I dag har jeg vært på korøving med verdens fineste kor, BrazaNova. Vi har fått Gotye på plass (Somebody That I Used To Know) og Whitney Huston sin «How Will I Know» sitter snart helt perfekt også. FOR en herlig gjeng det er i koret. Om dere vil lese mer om BrazaNova, sjekk ut bloggen vår HER og lik Facebook siden vår HER.
Ikke minst har jeg vært på julemarked i barnehagen der jeg jobber, jeg jobbet på julemarkedet i dag og da, på cafeen! Jepp, fikk trimmet hodet med hoderegning.

This song is a song I’m really fond of. I’ve heard it in MANY different versions, but WHAM’s version is the best one, sometimes the original is the best ones.

I’ve been at Choir reahearsals today with the best choir in the world, BrazaNova. Now the Gotye song is really perfect (Somebody That I Used To Know) and Whitney Huston’s «How Will I Know» is almost perfect. I’m so lucky to be in a choir with such lovely people!
I’ve also been working at the Christmas marked in the kindergarden were I work. So work day on a Sunday!

Hva synes du om julesangen?
Hatt en fin helg?

What do you think of the Christmas song?
Did you have a nice weekend?

Veronica S

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Koret, Musikk og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Last Christmas…December #2

  1. Tonje sier:

    Liker at du gir meg en dose med julemusikk hver dag🙂

  2. Jeg elsker Last Christmas, det er den ultimate julesangen for meg🙂

  3. Merethe sier:

    Definitivt en av mine favoritter!🙂 Og Driving home for Christmas!

  4. Jeanette sier:

    Veronica, originalen er alltid den beste, mens det en sjelden gang i blant er en etterlikning som faktisk er best! hehehe

Please reply

