December #3

Ny julesang, og da mener jeg HELT NY julesang og denne er fra Myrna Braza. Dette er en dame jeg faktisk ikke kan skryte nok av, hun er så utrolig flink og et fantastisk menneske. Her er nye videoen hennes som hadde videopremiere Søndag, og sangen korer koret BrazaNova på, som jeg synger i (men er ikke med på koringen her fordi jeg var syk).

New Christmas song, and by that I mean BRAND NEW Christmas song and this one is from the wonderful Myrna Braza. I can’t say enough nice words about her, she is amazing. The video had premiere this Sunday and on the song, the choir I sing in, BrazaNova is singing (I was sick that day though, so I’m not in the choir).

What do you think?

Hva synes du?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Musikk og merket med , , . Bokmerk permalenken.

8 svar til December #3

  1. Juthamat~ sier:

    Åh, fin sang og jeg får mer julestemning nå!😀

  2. Åh, denne var fantastisk fin, og så fin stemme denne dama hadde! Endelig litt ny julemusikk, det er lenge siden sist!🙂

    SV: Jeg elsker også body shop sine produkter, og til nå har jeg blitt veldig positivt overrasket hver dag🙂

    • Veronica S sier:

      Myrna er og blir fantastisk. Hun er kjempeflink og ja, for en stemme!
      Hmm, ny julemusikk er gøy!

      SV: Så kjekt;) ja bodyshop er + i boken for at dem ikke tester på dyr også!

  3. Merethe sier:

    Den var veldig fin🙂 Og for en fantastisk stemme!

  4. Siv sier:

    så FIN denne er!!!

Please reply

