December #6-7 & 8

Neida, jeg glemte ikke å poste, jeg har bare ikke hatt tid. Mamma har hatt bursdag og jeg har vært syk, men nå kommer det hele TRE julesanger. For under Traditions har jo jeg lagt til «Sonjas sang til Julestjernen» og den regnes som julesang. Her kommer de tre andre på rad og rekke.

No, I didn’t forget to post Christmas songs to the blog, I just didn’t have the time. I’ve been sick and I’ve been celebrating my mom’s birthday. But, here I have three songs for you. Under the last blog-post Traditions I posted «Sonjas song to the Christmas star» and I concider that as a Christmas song. Here comes three new songs, enjoy.

Kenny Rogers and Dolly Parton – Greatest Gift Of All (kjent i Norge med Wenche Myhre og Tor Endresen – Det største vi kan få)

Chris Rea – Driving Home For Christmas (fler som tenker Nidar marsipan reklamen her? Norwegians sometimes relate this one to a commercial for Christmas marzipan.)

Britney Spears – Santa Can You Hear Me (Denne er søt, jeg liker Britney jeg. This one is cute, I like Britney.)

Så, noen du likte?

Any of these you liked?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Musikk og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

8 svar til December #6-7 & 8

  1. Å ja! Britney og Chris går på repeat her i julen🙂

  2. Nina C. sier:

    Aw,fine julesanger:)

  3. Veronica sier:

    Driving home for christmas❤

  4. Siv sier:

    Jeg skal høre på dem , jeg! juuuuulemusikk, wii

Please reply

