December #9

I dag har jeg vært på Fyllingsdalen Nye Familieteater og sett Scrooge-En Julefortelling og den var HELT FANTASTISK. Skulle egentlig vært med selv, men akkuratt i dag er jeg glad for at jeg bare så på, for herremann for en nydelig gjeng som stod på scenen i gammeldagse klær og de sang så fint og spilte så bra. Julestemningen krøp innover meg og jeg fikk en tåre i øyekroken i både akt 1 og akt 2. Jeg traff igjen mange av dem jeg spilte i Hakkebakkeskogen med og jeg hadde omtrent ikke kommet inn døren til garderobene før fineste Rebecca slang seg om halsen på meg. Fikk sikkert en million klemmer i dag og jeg elsker klemmer! For dere som bor i Bergen, så anbefaler jeg å dra å se denne forestillingen før den slutter 22 desember på Fyllingsdalen Nye Familieteater.

I’ve been to the theatre today to watch «Scrooge- A Christmas Carol» and it was SO AMAZING. I was actually supposed to play in it myself, but today I’m so happy I said no, because watching it was such an experience. What a great talented bunch of wonderful people on that stage in olden day clothes and they sang so beautiful and I felt the Christmas feeling starting to take the hold of me. I almost cried in both parts of the musical/play. 
I met lots of the people I played with in Hakkebakkeskogen, I had just stepped inside the hallway to the dressing rooms and the nicest Rebecca  gave me the biggest hug. I think I got a million hugs today and I LOVE hugs. If you are in Bergen, I think you should go and watch this musical/play before it is to late. Last show is December 22. 

scrooge

The Scenery was AMAZING.
Picture 1 from left: me in olden days London
Picture 2 (under nr 1): Andreas, Victoria and I
Picture 3 (right side above): The scenery again, really looked like the real thing.
Picture 4: Torgils (Marley the Ghost), myself and Victoria.
Picture 5: Andreas with the turkey the Cratchet family got from Scrooge.

Så, dagens julesang er en kjent julesang for mange «I’ll be home for Christmas». I Oktober (jepp) kom Lady Antebellum ut med julealbum, og de hadde blandt annet denne sangen på. Liker videoen og liker sangen og elsker stemmen til Charles Kelley. 

So, today’s Christmas song is «I’ll be home for Christmas». In October (yeah) Lady Antebellum realized their Christmas album and this song was one of the songs on this album. I love this video and I like this song and I LOVE Charles Kelley’s voice.

Har dere noe forhold til denne sangen? Hatt en fin helg?

Do you like this song? Did you have a nice weekend?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Hverdagsmas, Musikaler/Teater Jeg Har Sett, Musikk og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

10 svar til December #9

  1. Ååå, det var så gøy!!🙂

  2. Nina-Martine sier:

    Det hadde vært gøy å sett den teaterforestillingen😀 Fikk i alle fall lyst til å se (den nyeste) filmen igjen😉

  3. Nina-Martine sier:

    Sv; What? Skjønner ikke hvordan det er mulig, selvom jeg ikke var så veldig begeistret for alle sangene, så var det jo så mye annet i filmen!

    // Hehe, det er bare å dra tilbake til barndommen med filmene :p

  4. Siv sier:

    SÅNT er seriøst superkoselig!

  5. å Scrooge er så koooooselig. skjønner at du koste deg masse🙂

Please reply

