BABY-BOOM 2013…

 

Vel, så langt er det annonsert at de to største idolene mine skal ha sin første baby i 2013.
It’s official, my two biggest idols is having their first baby in 2013.

babybellum

Først på 7 Desember twitret Hillary Scott fra Lady Antebellum til oss fans (før media fikk tak i det) at henne og ektemannen Chris Tyrrell som også er trommis i Lady Antebellum (overrasket?ante meg, hun er nemlig ikke sammen med han andre som synger) skal ha baby en gang i 2013, vi fans tipper i Juni/Juli. Jeg ble kjempeglad på deres vegne, for Chris og Hillary er to nydelige mennesker. Kunne ikke vært gladere for dem, selv om det betyr at jeg ikke kommer meg på noe Lady Antebellum konsert før i 2014. Men who cares så lenge baby og  mor har det bra.
First of all, Hillary Scott from Lady Antebellum annouced her pregnancy to us fans on twitter, before the press even got the hold of it. Her husband Chris Tyrrell (drummer in Lady Antebellum, and yeah, some of you might got surprised now that she is NOT married to the other singer in LA) and Hillary are expecting their baby sometime in 2013, we fans think it will be in June/July. I was so happy when I read it, Hillary and Chris are two wonderful human beings. I’m so happy for them, even if it means I’m not going to any Lady Antebellum concert before 2014. All that matters is that Hillary and the baby is ok.

hansmariababy

Så, i dag 14 Desember får jeg en DM på twitter av fineste Tonje med link om at Maria Haukaas Mittet skal bli mamma. Like etter kom twitter meldingen opp på tidslinjen min. Jeg gliste fra øre til øre, for denne babyen har både meg og bestevenninnen min som også er ihuga MariaFan ventet på VELDIG lenge. Vi er superglad på Maria og Hans Marius Hoff Mittet sine vegne. To av Norges nydeligste mennesker skal ha baby, åh lykke. Hun skal ha en gang på våren! Har vært MariaFan siden 2003 og er så utrolig glad!
I’ve been Maria fan since 2003 and I couldn’t be happier for them. We have waited A LONG TIME for this news. Two of Norway’s most wonderful human beings are becoming parents. Words can’t express how happy I am for them. 

Så, da er vel denne julesangen mest passende i dag, Lutricia McNeal med When A Child Is Born.
So, then I thought this was the nicest song to post today, Lutricia McNeal – When A Child Is Born.

Har du hørt sangen før?
Have you heard the song before?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til BABY-BOOM 2013…

  1. Merethe sier:

    Så moro🙂 Og gratulerer til de fremtidige foreldrene!

  2. Juthamat~ sier:

    Gratulerer til foreldrene!😀 Og veldig fin sang!

  3. Siv sier:

    Ååååååå så fiiiint! Og så fine tweets de kom med også!!

Please reply

