December #15

Vel, for noen dager siden skrev jeg på min twitter at jeg skulle skrive en liste over de KJEDELIGSTE sangene jeg vet om, de sangene jeg ikke klarer å høre på fordi enten holder jeg på å kjede meg ihjel, eller så blir jeg så fysisk dårlig av hvor irriterende sangen faktisk er. Sikkert MANGE som har kjempelyst til å kverke meg etter dette, men seriøst hva er vel bedre enn at verden har variert musikksmak? Her er altså listen:
A few days ago I wrote on my twitter that I was going to write a list over the songs I find the most BORING ever. I find them boring either because I get bored listening to them or I actually get physical ill when I listen to them because the song is so annoying. I guess I get a few hates after this, but hey, it’s great with a world with different opinions within music. Here is the list:

Coldplay – Fix You:
For meg er dette 4 minutter rein kjedsomhet. Ikke får jeg sove til den heller, fordi den er for kjedelig til å telle sauer til. Jeg liker noen sanger av Coldplay, men denne kan jeg godt være foruten. Ikke frister det med en slowdanse til den en gang. Skulle gjerne fikset hele sangen.
For me this is 4 minutes of boredom. I can’t even sleep to the song because it’s to slow to count sheep to. I like some of Coldplay’s songs, but this song I rather be without, a slowdance to this song is nothing that I would even do. I would love to fix the whole song.

Chris Isaak – Wicked Game
Denne sangen er 4 minutter med selvpining. Høre på denne mannen gnåle er liksom ikke det jeg orker å bruke ørene mine på. Jeg merker seriøst at jeg må kaste opp hver gang denne sangen kommer på radio, eller på nachspiel. Da er det godnatta og rett hjem med min egen party musikk på ørene.
This song is 4 minutes of torture. Hearing this man «singing» is not what I wanna throw away my hearing on. I feel like throwing up every time this song comes on the radio or someone put it on at an afterparty, then it’s goodnight and goodbye and straight home with my own party music on my ears.

Seal – Kiss From A Rose
At live versjonen på denne sangen er hele 5 minutter er virkelig grunn nok for at jeg ALDRI kommer til å gå frivellig på en Seal konsert. At mange mennesker elsker denne sangen er like rart for meg som å se en isbjørn på stranden i Florida. Dette er for meg tortur for ørene.
The fact that the live version of this song lasts about 5 minutes is reason enough for me to NEVER go to a Seal concert. I’m so surprised there’s so many people loving this song, it’s just as surprising as seeing a polar bear at the beach in Florida. Torture for my ears.

Kylie Minouge & Nick Cave – Where The Wild Roses Grow
Denne sangen er seriøst noe av det mest deprimerende jeg hører, denne er like gale som alle dem over her, den er så utrolig intetsigende at jeg har ikke ord.
This song is one of the most depressing songs there is. It’s just as bad as the songs over here, it doesn’t tell me anything and it’s just depressing.

Lana Del Ray
Jepp, denne damen takler jeg verken stemmen eller musikken til. Video Games blir jeg kvalm av og de andre sangene har jeg hørt sånn 6 sekunder av før jeg har svitsjet over til noe helt annet.
I can’t handle either her voice or her songs. Video Games I get nauseous from and the other songs I’ve heard like 6 seconds of before I switch to something else.

Katie Melua
Den ENESTE sangen jeg har klart å høre på med henne er «This is the closest thing to crazy» og den liker jeg ikke en gang. Sailboat sangen har jeg selv laget flere versjoner av fordi sangen er rett og slett så irriterende at jeg blir nesten sint av å høre på den. Og igjen, hvem bryr seg om de har 9 millioner sykler i Bejing? Du har en fin stemme damen, men please ikke bruk den på kjedelige sanger.
The ONLY song I’ve managed to hear from her is «This is the closest thing to crazy» and I don’t even like that song. The Sailboat song I have made my own different versions of because the song is so freaking annoying I almost get angry listening to it. And again, who cares if they have 9 million bicycles in Bejing? You have a nice voice Katie, but please use it on some more none-depressing songs. 

Jeg vet at det er mange som synes min musikksmak er kjedelig også, men det får heller folk bare synes. Jeg er glad i at mennesker deler forskjellig musikksmak. Her kommer i allefall dagens julesang, den synes jeg har en veldig søt video, og de to barna i musikkvideoen har sitt første kyss EVER i videoen.
I know many people find my taste in music boring, but feel free to do that. I like that people have different opinions about music. Here is today’s Christmas song which I think has the cutest video. And the two kids in the video has their first kiss EVER in the video.

Hva er den kjedeligste sangen etter din mening?
Which song do you find the most boring?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

24 svar til December #15

  1. Juthamat~ sier:

    Hahah, jeg elsker selv sangen Fix You av Coldplay og elsker bandet også.
    Lana Del Rey er jeg litt fan av siden jeg syns hun har en spesiell stemme.🙂 er ikke helt enig med deg, men artig innlegg!

  2. Emilie sier:

    Jeg liker veldig godt Coldplay, eheh! Bra innlegg da❤

  3. Erle sier:

    hmm, kommer ikke på noen sanger jeg synes er kjedlige akkurat nå..

  4. Siv sier:

    Jeg har ikke hørt noen av disse, men jeg vet at Lana Del Rey er elsket av mange. Selv har jeg ikke blitt bitt. Melua har jeg derimot bare hørt godord om – men kanskje mer av den eldre garde.

    • Veronica S sier:

      Nei, Lana Del Ray har ikke bitt på meg heller, min bror liker henne da.. og noen av venninnene mine.
      Nja.. Melua.. hun har fin stemme..kan ikke si mer..men sangene er så utrolig kjedelig at tilslutt høres hun dessverre ut som en kastrert katte.. selv om hun kan synge pent..haha

  5. Nina C. sier:

    hehe, er enig i et par av de!:) Fix you har jeg gått lei av nå etter jeg hadde en periode hvor jeg hørte på den. Tar litt tid før den virkelig setter i gang !:) hehe
    SV;Så bra at skuldrene kan senkes! Du får kose deg med julegaveshopping!

  6. Sylvi sier:

    Kommer ikke på noen akkurat nå.

  7. Jeg kommer ikke på en sang jeg syntes er kjedelig akkurat nå. Men jeg forstår meg på noen av sangene du har tatt på listen din altså. Men er godt folk har forskjellig musikksmak slik at de faller i smak hos enkelte🙂 Ha en fin søndag (:

  8. Merethe sier:

    Kiss from a rose må jeg si meg helt enig i! Så tregt og kjedelig!🙂

  9. Nina-Martine sier:

    Haha, liker faktisk absolutt alt du nevner her, jeg! :p

    Sv; Det var min idè også, fantastisk å endelig ha vært der! Og det var helt supert, og et sted man virkelig burde besøke!

    // Synd det ikke ble noe av😦 Men billettene var jo ikke utsolgt?

    // Hehe, må jo være burka :p

    Okay, det visste jeg ikke. Må virkelig få sett igjen originalen!

    // Dubai burde være på alle sin bucket list! Man må ikke gjennom noen haitunnel. Og du kan jo gå langt unna akvariumet. Kom faktisk ikke helt inntil.

    // Nei, satt på tribunen😉

    // Hehe, det skiltet ser man ikke ofte nei :p

  10. Ricke sier:

    Haha. Fantastisk innlegg.. Ham, er så mange sanger jeg ikke liker,og mye av det er de sangene/banda som sambo hører mye på (bil krangling bestandig).har selv sær musikk smak:)

    • Veronica S sier:

      Tusen takk;)
      Haha.. meg og mamma har mye den samme musikksmaken, mens min bror og jeg krangler en del om hva man hører på om man skal høre høy musikk..haha.
      Jeg og er sær i musikksmaken, sånn egentlig. Men bra folk er forskjellige.

  11. Veronica sier:

    Coldplay og Lady Aantebellum❤

Please reply

