December #18, 19 & 20…

Joda, jeg henger etter og jeg vet det. MEN så får dere jo flere sanger på en gang!
I know I’m behind on the blogging, but on the bright side, more songs at once.

18 Desember: S Club 7 – Perfect Christmas:
Jepp, jeg var MEGA fan av disse og gråt som bare det da de splittet. Denne sangen kan jeg sidelengs og baklengs OG «dansen».
I was a HUGE S Club 7 fan and I cried a lot when they splitted. This song I know the lyrics to forward, backwards and sideways, I even know the «dance».

19 Desember: All I Want For Christmas, Mariah vs Lady Antebellum:
Denne sangen er velkjent, er ikke en jul uten at man hører denne sangen, enten i stilen til Mariah Carey eller i Love Actually der den lille jenten synger. I år kom jo Lady Antebellum ut med julealbum og her har man deres versjon av sangen også, i en mer rolig  versjon, som er nydelig. Så er spørsmålet, hvilken likte du best, Mariah eller Lady A?
This song is a classic, not a Christmas goes by without hearing it in different versions. We got Mariah Carey’s or we got the little girl in Love Actually singing it. Lady Antebellum got their version on their Christmas album, but in a slow version. Then the question is, which one do you like the best?


20 Desember: Silent Night (Lord Of My Life) – Lady Antebellum.
Dette er faktisk en av mine favoritt julesanger og jeg ble forelsket i denne versjonen der det blir «svart» med en annen sang. Vakkert.
This is one of my favorite Christmas songs and I totally fell in love with this version where Charles «answers» with another song. It’s so beautiful.

Så, om verden ikke går under i morgen, kommer det ny julesang! Håper dere liker dem som er her, og igjen, hvilken er «All I Want For Christmas» versjon synes du er best?

So, if the world doesn’t end tomorrow, there’ll be a new song! I hope you like the ones I have shared today. And again, which version of  «All I Want For Christmas» did you like the best?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Musikk og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

16 svar til December #18, 19 & 20…

  1. Lady Antebellum sin versjon😉

    sv: Gossip girl var Dan😉 Ganske sjokkerende😉 Du burde se hele serien, samt siste episode da det kommer frem😉

  2. camilla sier:

    Jeg er veeeldig glad i Mariah sin, da.😀

  3. Jeg liker den med Justin og Mariah sin sammen jeg, hahahaha !

  4. Juthamat~ sier:

    Herlige sanger, likte den første veldig godt!😀

  5. Erle sier:

    Liker Mariah sin best!🙂

  6. Merethe sier:

    Jeg må nesten si Mariah Carey sin!🙂 God jul!

  7. Siv sier:

    Hurra for musikken! Jeg hører på!

Please reply

