The Best of 2012 #2

April:
Påsken ble feiret hjemme i Bergen, stille og rolig. Anja tok turen fra Nord og på besøk til Bergen, kjempekoselig å se henne igjen.
Hart of Dixie ble min nye serie, ble hektet.
Lady Antebellum konsertbillettene ble booket, Stockholm i Sverige ble stedet og nedtellingen kunne starte på 98 dager. Jenny og Sandra ble bestemt reisefølge.
Ble ukens blogg hos Marita Gundersen og ble kjempeglad!
Koret koret for Bergens rapperen Doffen på vedledighets konsert for Kattens Vern.
Spillkveld med Andrea, Lise og Torstein og Scott.
Oppdaget Instagram.
Fikset Conversene mine.
Easter was celebrated at home with my family. I met Anja who had taken the long journey from the north to Bergen. So much fun to see her again.
I got hooked on Hart of Dixie.

Lady Antebellum tickets got booked, Stockholm Sweden became the location, Jenny and Sandra my concert buddies and countdown started at 98 days.
I became blogger of the week at Marita Gundersen blog and I got very excited.
Choir sang backup for the Bergen rapper Doffen at a Charity concert for «Kattens Vern».
Game night with Andrea, Torstein, Lise and Scott.
Discovered Instagram.
Pimped my Converse.

Mai/May:
Natt til 1 mai var det koring for Doffen.
Bardoms venninenne sammen igjen, meg og Merete var på babybesøk til Sonja, kjempekoselig.
Hunden min Lexie begynte å bli syk, dyrelege besøk som ikke var så moro.
Bloggportrettet hos lillesmurf.no, kjempestas.
GULLRUTEN i Grieghallen sammen med Camilla og Anne-Birthe.
Min andre visdomstann ble fjernet og jeg ble sengeliggende i en dag.
Sommervarmen slo til for fullt og det ble noen badeturer sammen med vofsen min Lexie.
Mamma, mammaen til Anne-Birthe, Anne-Birthe og jeg dro på Roadtrip til Bømlo for å se Hans Marius Hoff Mittet i spelet «Kristkongane på Moster» og det var MASSE SOL, masse latter og en herlig dag.
Hotell i Stockholm ble booket og tok sjangsen på å bli med i Meet & Greet konkurranse på Lady Antebellum siden.
Night to May 1st was the Charity concert.
My childhood friends were gathered, well Merete and I went to baby-visit to our friend Sonja and it was really fun.
My dog Lexie started to get ill and some visits to the vet became a reality.
My blog was written about on lillesmurf.no.
The Norwegian Emmy’s «Gullruten» with Camilla and Anne-Birthe.
My second wisdom tooth got pulled out and I was in bed for a day.
Sommeheat came over Bergen and I went swimming a couple of times with my dog Lexie.
My mom, Anne-Birthe’s mom, Anne-Birthe and I went for a road trip to Bømlo to watch Hans Marius Hoff Mittet in the outdoor play «The Christ Kings of Moster». Lots of laugh and fun. Lovely day
The hotel in Stockholm were booked and I dared to enter the Meet and Greet signup on Lady Antebellum’s official site.


   

Juni/June:
Fikk kart over Stockholm av en av mine fine kollegaer, og Stockholm og Lady Antebellum nedtellingen gikk i fra over 90 dager og ned til 50.
Var på kino med mamma for å se WESTLIFE sin Farewell konsert, altså deres siste konsert EVER overført fra Irland til Bergen Kino. Bestevenninnen min Anne-Birthe som var en av de 85.000 menneskene på konserten dukket opp på kino lerrettet sånn 2 ganger, siden hun var i Irland på konserten. Jeg pekte og opplyste selvsagt kinosalen at jeg kjente henne, ja mamma og gjorde det, haha.
Bloggen ble norsk og engelsk av spørsmål fra nye engelske venner.
Got a map over Stockholm from one of my wonderful collegues and the countdown to Stockholm and Lady Antebellum went quickly from over 90 days to 50 days.
Movie theatre once again, this time with my mom to watch WESTLIFE Farewell concert, the very last Westlife concert ever live from Dublin Ireland to Bergen movie theatre. Of all 85.000 people at the concert my best friend Anne-Birthe which were in Ireland at the concert came on screen twice and my mom and I shared the news that we knew her loud in the theatre.
This blog became Norwegian and English because of some new English friends.

Anne-Birthe’s picture

Hva er deres høydepunkt fra April, Mai og Juni?
What is your highlights from April, May and June?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Året Som Gikk, Bloggen og merket med , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til The Best of 2012 #2

  1. Nina-Martine sier:

    Du har i alle fall gjort mye på kort tid :p Husker ikke en gang hva jeg gjorde på den tiden, annet enn at jeg var på en fantastisk Bernhoft konsert!

  2. Siv sier:

    Konserter, ass. Gleder meg så KICKASS til i mai!

  3. Merethe sier:

    Så stilige Conversene ble🙂

Please reply

