The Best of 2012 #3

Juli/July:
Juli startet med tur til besteforeldrene mine på Værlandet i Sunnfjord, bygdedans, familie, kos og gå turer.
Min kusine kom på 2 ukers besøk og det ble kick off med TOPP20 konserten som øving på Lady Antebellum konserten (eller det vil si hun måtte lære seg det å stå som sild i tønne på konsert oppreist i noen timer).
Masse gitar, sang og turer med vofsen og masse kusine tid.
Time nedtellingen til konserten startet på 61 timer.
Jeg fikk sjokk da jeg mandagen før konserten fikk vite at jeg, Sandra og Jenny vant møte med Lady Antebellum.
Flyturen til Stockholm gikk smertefritt (flyskrekk) og konserten var HELT FANTASTISK!
Traff Lady Antebellum og fikk snakket med dem og de begynte å følge meg på twitter LYKKE! For noen vakre og fantastiske mennesker. Og så vanvittig dyktige live!
Traff ett av de nydeligste menneskene som finnes, nemlig Jill, som var en del av Lady Antebellum teamet og som jeg fortsatt har kontakt med og hun er en av de fineste menneskene som finnes.
Havnet i en av Lady Antebellum sine Webisode Wednesday’s, som er på bucketlisten til enhver av LadyAersene der ute (fansene til Lady Antebellum).
July started with a trip to my grandparents in Sunnfjord, family, fun and hiking.
My cousin came for a 2 weeks visit and we kicked it off with the yearly free concert Topp 20 concert, as for my cousin became practice for the Lady Antebellum concert.
Lots of guitar playing, singing and long walks with my dog and cousin time.
The countdown went from days to 61 hours in stead.
I got my life biggest surprise when I Monday before the Lady A concert got to know that Sandra, Jenny and I got the Meet and Greet for the Lady Antebellum concert.
The flight to Stockholm went well (even though my fair of flying).
The concert were FANTASTIC.
We met Lady Antebellum, talked to them and they started to follow me on twitter: HAPPY! What a bunch of wonderful and talented human beings!
I met one of the most wonderful, kind-hearted and amazing persons ever: Jill, which were a part of the Lady A team and we still keep in touch and she is one of the most beautiful person I’ve ever met.
I ended up in a Webisode Wednesday which is like every LadyAers dream to be in one.

Charles, Hillary, meg & Dave, Lady Antebellum

Jill & Me

August:
Jeg brøt løftet med å holde meg borte fra teater og musikaler og ble med i Hakkebakkeskogen som Petter Pinnsvin. Vi begynte øvingene og ble virkelig en herlig øve tid.
En del dyrlege besøk med hunden denne måneden også dessverre.
Begynte på Fifty Shades bøkene og leste ut første boken på en uke og startet bok nr 2 like etterpå.
Ble hektet på Grace Potter sangen «Stars» som Jill tipset meg om.
I broke the promise I made to myself with taking a break from theatre and musicals and became one of the cast to «Hakkebakkeskogen» as Peter Hedgehog, we started reahearsals this month.
A couple of visits to the vet again with my god Lexie, not fun.

Started the first Fifty Shades book and read it in a week and started the next straight away.
Got hooked on Grace Potter’s song «Stars» which Jill said I should listen to.

September:
Måtte ta farvell med det mest kjære i livet mitt, nemlig Lexie. Hun ble så dårlig at vi måtte avlive henne for at hun skulle gå det bedre. Den vanskeligste avgjørelsen i mitt liv å måtte si farvell til noe så kjært som en hund som har fulgt deg gjennom 9 år. 4 September, dagen før min 26 års dag tok vi farvell, tre dager før bursdagen min 2003 kom hun inn i livet mitt. En tung dag men nå vet jeg at det var rett avgjørelse fordi hun var så dårlig.
Bursdagen min ble fikset av fineste vennene Lise, Andrea, Scott, Torstein og Anne-Birthe som var hjemme på suprise besøk fra Irland. Nydelige menneskene muntret meg opp etter en tung dag.
Premiere på Hakkebakkeskogen og vi fikk 4er i avisen BA.
Kinotur med Merete og Sonja for å se Magic Mike.
Workshop i Stageperformance med Myrna Braza.
Had to say goodbye to the most important thing in my life, my dog Lexie. She became so ill that we had to put her down the day before my 26th birthday. After nine wonderful years I had to say goodbye to the worlds greatest friend. A though day and hard choice to make.
My birthday was put together by my wonderful friends Andrea, Lise, Scott, Torstein and Anne-Birthe, which came home for a surprise visit from Ireland. They cheered me up after a though loss.

Hakkebakkeskogen premiere and we got good critics from the Newspaper.
Movie theatre with Merete and Sonja and we watched Magic Mike.
Workshop in Stage performance by Myrna Braza.

DSC_0319

Dette innlegget ble publisert i Året Som Gikk, Bloggen og merket med , , . Bokmerk permalenken.

20 svar til The Best of 2012 #3

  1. Juthamat~ sier:

    Herlig innlegg. c-: Spennende greier!

  2. Emilie sier:

    fine opplevelser!🙂

  3. Siv sier:

    Jeg husker IKKE hvorfor du først ga et løfte om å holde deg borte fra teater!???

  4. Mange fine og morsomme opplevelser🙂 Du har virkelig fått gjort mye i 2012😉

  5. Merethe sier:

    Så mye spennende og morsomt du har fått oppleve!🙂

  6. Sylvi sier:

    Fine opplevelser!

  7. Nina-Martine sier:

    Mye artig du har opplevd, og kan tenke meg det beste var vel å møte Lady Antebellum!

    Sv; Det har jeg selvfølgelig, og nei det er ikke våres leilighet, vi bare leier🙂

    // Tusen takk!!

    • Veronica S sier:

      JA! Verdt hele år 2012, men det å møte Jill som var med dem på turneen var også kjekt, makan til fantastisk menneske skal man leite lenge etter.

      Ahh, skjønner;)

  8. Runa sier:

    Du og Hillary ser små ut på det bildet! Er dere så små? Dere er veldig søte da:)
    Og bildet av deg og Lexie var jo bare helt nydelig. Vet det er trist å miste dyr, men du har sikkert mange gode minner! Dyrene er jo altid der og du har sikkert hatt mye trøst med henne.
    Skal du få ny hund? Noen gode klemmer sendes fra meg til deg:)

    • Veronica S sier:

      Haha, vel Hillary er faktisk høyere enn meg, på bildet så står hun litt fremoverlent..MEN så skal det sies at Charles er MEGA høy og Dave er ganske høy og, så var en tjeneste at vi stod i midten og kunne se litt små ut. Haha. Jeg er egentlig ikke så liten, er 164 på strømpelesten. Bare så du vet det så er Maria Haukaas lavere enn meg:P

      Takk, Lexie var en vakker hund, virkelig. Veldig trist å miste henne, det er sikkert. Hun er sårt savnet. Hun var en stor del av mitt liv.
      Ingen ny hund enda.. tenker og tenker, men ikke i år i allefall.
      Klemmer tilbake;)

Please reply

