I want to know…

aksmeNytt år, nye drømmer, nye meninger og ny giv! Ser at jeg har fått noen nye lesere, så tenkte at jeg like godt kunne sette i gang en spørsmålsrunde. Vet ikke helt enda hvordan jeg kommer til å svare på den, om det blir video, svar her på bloggen eller noe annet oppfinnsomt. Men spør i vei, noe dere lurer på? Favoritt artist? hvordan livet er med liddgikt? drømmereisemål? spør meg om det meste så skal jeg svare så godt jeg kan.

New year, new dreams, new opinions and new everything! I see that I have gotten some new readers so I thought: why not just have a new question round. I don’t know how I’m going to answer it yet, if I’m making a video blog, just answer the questions on the blog or  something else. But, ask away! If you wonder who my favourite artist is, how life is having arthritis is, where my dream holiday is or anything else. Fire away and I’ll answer as good as I can.

Hva lurer du på?
What do you want to ask me?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Bloggen, Spørsmålsrunder Svar og merket med . Bokmerk permalenken.

15 svar til I want to know…

  1. Nå er jeg en av de nye leserne så jeg har ikke blitt skikkelig kjent med bloggen din enda. Hvor gammel var du når du fikk leddgikt? Det tror jeg blir mitt spørsmål :o)

  2. Merethe sier:

    Hva ser du mest fram til i 2013?🙂

  3. Siv sier:

    Blir du stoppa å gjøre noe i dagliglivet med leddgikt? Plager noe av det deg spesielt?

  4. juthamat sier:

    Spiller du instrument?🙂

  5. Erle sier:

    favoritt sang?
    favoritt band?
    beste filmen du har sett?😀

  6. Tina sier:

    Kjempefin blogg!

  7. Emilie sier:

    kommer ikke på noe nå!🙂

  8. Skal du på noen konserter i 2013? DUMT spørsmål kanskje. Får heller spørre; Hvilke konserter skal du på i 2013 :)?

  9. Hvilke blogger leser du? Hvilken «grad» av leddgikt har du? Føler du at den «hemmer» deg mye i hverdagen og generelt? Er det noen av familiemedlemmene dine som har leddgikt? Har du planlagt noe spesielt for året 2013? Favoritt mat?
    (pappaen min har revmatisme, og det er mange der ute som ikke vet så mye om leddgikt, og revmatiske lidelser, derav så mange spørsmål rundt det. Jeg er også en av dine nye lesere!)

  10. Tilbaketråkk: It only takes one true believer… | Miss Musical Queen

  11. AB sier:

    Hva var din beste konsertopplevelse, og musikal-/teateropplevelse i 2012?
    Er det noen lyrics har festet seg hos deg den siste tiden?
    Hva gleder du deg mest til i februar?😉

  12. Tilbaketråkk: Music Friday… | Miss Musical Queen

  13. Tilbaketråkk: I got a dress that’ll show a little uhhh uh… | Miss Musical Queen

  14. tofrols sier:

    Hvilket konsertminne er ditt beste?
    Hvilke musikksjangere liker du best?
    Hvilke musikaler liker du best? Hvorfor?
    Nevn tre favorittsanger, og gjerne hvorfor de er dine favoritter.
    Hvis du skulle vært en hvilken som helst artist. Hvem ville du vært? Hvorfor?

Please reply

