Music Friday…

Så, jeg bare tenker at denne fredagen vil jeg bare dele noen fine stemmer med dere, dem kommer fra Ryan Griffin og Jamie Meyer. Jeg er kjempeforelsket i begge sin musikk og stemmer.
So, this Friday I just thought I’ll share some good voices with you, the one is the voice of Ryan Griffin  and the second one is Jamie Meyer. I’m so in love with both of their music and voices.

Ryan Griffin – That’s Just Something People Say (jeg har delt denne før men ikke som video på bloggen/I have shared this one before, but not as a video on the blog.):

Ryan Griffin & Hillary Scott – That’s Just Something People Say:

Jamie Meyer – Thought Of You Leavin’:

Jamie Meyer & Jessica Andersson – Living On A Prayer:

Så, hva er helgeplanene deres?

So, any fun plans for the weekend?

Minner dere på spørsmålsrunden jeg har gående, tenkte jeg skulle svare på den snart, må bare finne en kreativ måte å svare på den også;) Still spørsmål HER.
Just a little reminder of the question round I have, I’m thinking out a good way of answering them, so ask away HERE.

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Bloggen, Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

22 svar til Music Friday…

  1. Juthamat~ sier:

    Skal på jobb i morgen. c-: Ellers ikke store planer, fine sanger!

  2. Juthamat~ sier:

    Takk for kommentarene!🙂 Heheh, god helg forresten!

  3. Nina-Martine sier:

    Sv; Det gikk dessverre dårlig å få med varmen hjem igjen, for her er det kaldt!😦

  4. Merethe sier:

    Utrolig flotte stemmer!🙂

  5. Siv sier:

    liiiiivng on a praaaayer!

  6. Fine sanger!🙂

    Må bare si at bloggen din har bitt kjempefin! Stort sett leser jeg bare blogger gjennom bloglovin på mobilen, og da får jeg ikke med designet, men i dag sitter jeg på pcen🙂 Tror jeg må begynne med det oftere, hehe😉

    • Veronica S sier:

      Ja, veldig fine;)

      Åh tusen takk, så kjekt å høre. Jeg også pleier å lese fra mobilen..så når jeg kommer på PCen så er det litt sånn: aahhaa…det er sånn den ser ut ja;)

  7. Nina C. sier:

    Alltid kjekt med noen nye sanger! I helgen har jeg vært på kino:)

    SV;Mhm, alltid fint å ha noe å se frem til! Anbefaler å sjekke ut mumford & sons. Det er litt folkrock mikset en smule country her & der vil jeg si:)

  8. frkreyes sier:

    Herlige sanger på en tirsdag

Please reply

