I got a dress that’ll show a little uhhh uh…

I går slapp Lady Antebellum ny singel «Downtown», som blir å finne på deres fjerde studio album som kommer ut til våren en gang. Ettersom jeg ELSKER ny musikk og Lady Antebellum så var det et ekstra stort glis hos meg i går. Sangen er ganske kul, litt annereldes enn man er vant til å høre denne gjengen. Litt mer attitude i sangen, skjønner at de valgte Hillary til å synge nesten hele sangen selv. Litt girlpower! Så denne sangen blir å høre på før man skal downtown og feste litt.

Selv om vi må vente til 5 Februar med å kjøpe den på iTunes, så har man HELDIGVIS YouTube der man kan høre den.

Yesterday Lady Antebellum finally let us hear their new single, which will be on their forth studio album that comes out sometime this spring. I LOVE new music and I love Lady Antebellum so I was VERY happy yesterday. The song is really cool, it’s a little bit different from what we are used to, it’s a song with a lot of attitude. I really understand why Hillary is singing the whole song almost on her own, it’s a little girlpower in it. So this song will be on repeat before a night downtown.

Even if we have to wait to February 5th to buy the song on iTunes, we can listen to it on YouTube.

Kan være dere må inn på YouTube å se den/Maybe you have to go to YouTube to listen.

Hva synes dere om sangen?
What do you think of the song?

Spørsmålsrunden holder jeg på å svare på, men dere kan fortsatt spørre HER.
I have started to answer the questions on the question round, but you can still ask HERE.

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Musikk og merket med , , . Bokmerk permalenken.

20 svar til I got a dress that’ll show a little uhhh uh…

  1. kjempefin sang! elsker lady antebellum❤

  2. Juthamat~ sier:

    Syns de er flinke og sangen er bra, men litt annerledes. c-:

  3. Nina C. sier:

    Liker sanger med litt girlpower.)
    SV;Skjønner at du gleder deg til filmenom les mis:) neste målet mitt er å se den på scenen:) er jo noe man må få gjort:D
    Avslå | Svar | Hurtigredigering | Rediger |

  4. Siv sier:

    Jeg må åpne den i en annen nettleser – nå er jeg spent!

  5. Nina-Martine sier:

    Herlig sang🙂

    Sv; Hehe, takkk🙂

    // Ja, syns det jeg også :p

    // Det har jeg så absolutt! Er skikkelig heldig ja, har alltid hatt lyst til å svømme med delfiner! Jo da, jeg handler i alle fall allllt for mye :p

  6. Merethe sier:

    Synes ikke sangen var så verst!🙂

  7. Jeg likte den! Litt annerledes ja, men veldig fengende🙂

    God helg!

  8. Veronica sier:

    Den er så fin🙂

Please reply

