Svar på Spørsmålsrunde #3 Del 3. Answers part 3

virvar

Spiller du instrument?
-Hehe, jeg kan noen grep på gitar om det gjelder? Jeg skal bli flink, eller jeg skal lære meg flere sanger på gitar.

Do you play any instruments?
-Well, I know some chords on the guitar if that counts? I want to be good and I have a goal to be good, well I have a goal to at least learn some more songs on it.

Favoritt band?
-Er ikke band da, er en trio, men Lady Antebellum! Uten tvil.

Favorite band?
-With no doubt, even those it’s a trio: Lady Antebellum!

Beste filmen du har sett?
-Dirty Dancing.
Best movie you have ever seen?
-Dirty Dancing.

Hvilke blogger leser du?
-Leser det meste egentlig, men unngår de fleste sminke bloggene egentlig, for mange av dem er veldig like! Men skal jeg lese noen av disse er det Womanista og Confessions of a Celebrity Make Up Artist, fordi de stikker seg litt ut. Leser egentlig mest dem jeg har i bloggroll her på siden + alle de bloggene som stikker innom og legger kommentar her.

Which blogs do you read?
-I read most blogs really, but I try to avoid the really make-up and to much fashion focused blog because they are all so similar. If I’m reading some of those blog, I only read Womanista and Confession of a Celebrity Make Up Artist because they stand out. I read all of the blogs I have in blogrol here and the blogs of the lovely people who comment my blog.

Favoritt mat?
-Fiskekaker!

Favorite food?
-Fish cakes?

Hvilke musikaler liker du best? Hvorfor?
-Mamma Mia, Les Miserables, Hair, The Producers og La Cage aux Folles.
Mamma Mia fordi jeg elsker musikken og musikalen var helt utrolig på scenen, så den i Oslo og det var magisk.
Les Miserables, denne musikalen er episk, sangene kjenner de fleste og historien er utrolig bra. Så denne på scenen i Oslo også og jeg hadde tårer i øynene fra begynnelse til slutt.
Hair så jeg også i Oslo, en forestilling som er kjempebra på scenen og filmen er bra.
The Producers, filmen kan jeg med en gang si at: DEN SUGER big time. Men, denne musikalen på scenen var noe av det morsomste jeg har sett. Den også så jeg i Oslo og skuespillerene var fabelaktige.
La Cage aux Folles, har vi også nesten alle hørt musikken til. Denne er hysterisk morsom, så den i Bergen med Bjarte Hjelmeland i hovedrollen og lattermusklene fikk seg en real omgang trim.

Så lenge det er god stemning i musikalen og skuespillerene formidler den bra, så er den en feel good musikal uansett.

Which musicals do you like the best and why?
-Mamma Mia, Les Miserables, Hair, The Producers and La Cage aux Folles.
Mamma Mia because I love the music and the musical was magical on stage. I saw this one in Oslo.
Les Miserables is one epic musical, people know the songs and the story is good. This one I also saw on stage in Oslo and I had tears in my eyes from the beginning to end.
Hair because it’s a good movie and even better on stage. This one is also one of the musicals I’ve seen in Oslo.
The Producers, first of all, the movie SUCKS big time, it’s so lame. BUT the musical on stage is hysterical. This one also in Oslo and the actors and actresses were so amazing.
La Cage aux Folles is also one of those musical people has heard the music to. This one is also hysterical, it’s so funny my abs totally got beaten by laughing all the time. I saw this in Bergen with the wonderful Bjarte Hjelmeland in lead role.

As long as the musical has actors who make us feel the musical and the songs and the story as we sit there as an audience, the musical is good.

Siste svar-runde kommer snart!
Last answer round will be out soon!

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Spørsmålsrunder Svar. Bokmerk permalenken.

10 svar til Svar på Spørsmålsrunde #3 Del 3. Answers part 3

  1. Ser vi har en del til felles🙂 Musikk og film😀

  2. Siv sier:

    Her var det mye fint!

  3. Nina-Martine sier:

    Har så utrolig lyst til å se Les Misérables etter å ha sett filmen!

    Sv; Da burde du absolutt se denne filmen! Selvom den er mest for å underholde, og ikke opplyse da..

    // Haha, hvem er ikke det?
    Makronene ble ikke så super bra, må få tak i bedre utstyr tror jeg…

  4. SV: Det kunne så klart gått bedre, er umedesinert nå fortiden pga, jeg ikke har tålt di fleste medesinene jeg har prøvd, så noen dager er jeg utslitt bare av å komme meg ut av senga om morningen, og haadde større fravær på skolen enn at jeg var der, men men, man må bare ta det som det kommer og nyte di bra dagene!🙂

    • Veronica S sier:

      Huffa, ikke bra! Jeg var også innom MANGE medisiner før jeg kom frem til den jeg går på nå. Den er virkelig ikke en som lindrer alt, men er den beste jeg har stått på til nå… Men du vet du har rett på fravær og kan få dem godskrevet sant? Når man har kronisk sykdom så har man det!!

Please reply

