Svar på Spørsmålsrunde #3 Del 4. Answers part 4

sporre1

Hva var din beste konsertopplevelse, og musikal-/teateropplevelse i 2012?
-Musikal MÅ være Mostradspelet på Bømlo i mai med mamma, bestevenninnen min og mammaen hennes. DET var kjekt det!
Konserten må jeg si Lady Antebellum, for det var bare uvirkelig. Men julekonserten med Maria Haukaas Mittet var også kjempefin.

What was the best concert experience, and musical/theatre experience in 2012?
-Musical has to be the musical I went to in May in Bømlo with my best friend, her mom and my mom. That was A LOT of FUN!
Concert HAS to be the Lady Antebellum one, because that was just unreal. But the Christmas concert with Maria Haukaas Mittet was nice as well.

Er det noen lyrics har festet seg hos deg den siste tiden?
-«Downtown» med Lady Antebellum, seriøst en sang med morsom tekst.

Any lyrics that have been on your mind lately?
-«Downtown» with Lady Antebellum, a song with fun lyrics and attitude.

Hvilke musikksjangere liker du best?
-Country, litt mer den pop-versjonen av country. Men egentlig er jeg ganske altetende, for rein pop og soul er også en del jeg hører på, men akkuratt nå er iPoden 98% country.

Which music genera is your favorite?
-Country, the more pop version of country. But I like most music, pop music and soul music is also something I listen to, even though right now my iPod is 98% country.

Nevn tre favorittsanger, og gjerne hvorfor de er dine favoritter.
Jeg har MANGE favoritter og nevner nok forskjellige sanger hver gang dette spørsmålet kommer opp, men Roxette sin forblir alltid den samme, men la gå.
-Roxette: It Must Have Been Love, første sangen jeg ble veldig glad i. Kunne denne utenatt da jeg var 5 år gammel og hadde en kassett med BARE denne sangen på.
Maria Haukaas Mittet: Anything Is Possible fra hennes første album, liker budskapet og liker hele sangen. Ble egentlig theme-sangen for meg og bestevenninnen min som også er Maria fan.
-Lady Antebellum: All We’d Ever Need, denne sangen får meg til å gråte hver gang jeg hører den. Den er bare så fin!

Name three favorite songs, and mention why they are your favorite.
I have LOTS of favorite songs and I’m sure I say different songs every time I get this question, except from Roxette. But okay.
Roxette: It Must Have Been Love, the first song I fell in love with, I knew it by heart when I was like 5 years old and I had a cassette with just that song on.
Maria Haukaas Mittet: Anything Is Possible from her first album, like the message in the song. It became sort of the theme song for my best friend and I who is also Maria fan.
Lady Antebellum: All We’d Ever Need, something about this song that always makes me cry. It’s a beautiful song.

Hvis du skulle vært en hvilken som helst artist. Hvem ville du vært? Hvorfor?
ÅÅH, vanskelig spørsmål! Nå har jeg vrengt hodet mitt altså og kommet frem til Hillary Scott fra Lady Antebellum. Hun er utrolig vakker og hun er et sunt forbilde, ikke en av disse syltynne sulteforete damene. Hun har et hjerte av gull som brenner for vedledighet og musikken. Hun synger sinnsykt bra og hun synger live på konserter. Hun er i en trio sammen med to rimelig kjekke fyrer og et band i ryggen som heller ikke ser noe gale ut. Hun er gift med trommisen i bandet som er verdens mest sexy mann og virker som verdens snilleste. Så, Hillary Scott for en dag om jeg fikk velge.

If you were to be an artist, who would it be and why?
-Tricky question! I have really got my head around now and decided that it would be Hillary Scott from Lady Antebellum. She is stunningly beautiful and she is a healthy role model, not one of these super skinny I-look-anorectic-kinda ladies. She has a heart of gold and it burns for charity and music. She sings amazing and she sounds even better live. She is in a trio with two hot guys and have a band in the back which is also some handsome guys. She is married to the drummer in the band and he is one of the worlds sexiest men and he seems so nice. So, it would be Hillary Scott for one day if I got to choose.

hillary

Takk for alle spørsmål og håper dere ble litt klokere på hvem jeg er nå.
Thanks for all the questions, and I hope you got to know me a little bit better.

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Spørsmålsrunder Svar. Bokmerk permalenken.

18 svar til Svar på Spørsmålsrunde #3 Del 4. Answers part 4

  1. Merethe sier:

    Høres ut som om musikkinteressen din er STOR!🙂 Bra og utfyllende svart!

  2. Fine svar🙂 Jeg MÅ komme meg på flere konserter merker jeg. ALT for dårlig på det🙂

  3. Lene sier:

    Himmel å hav hvor mange spørsmål du fikk inn, har sittet å lest gjennom alle innleggene som omhandler dette. Mange gode spørsmål, og kjempe bra svart:) nå ble jeg en hel del klokere, og vi har mange ting til felles også;)

  4. Nina C. sier:

    Bra svart på spørsmålene! Fått inn en del du:) Føler jeg har blitt klokere på hvem du er🙂

    SV;hehe, jupp.enda mer nytt design. er litt vingle per når det kommer til design. greier ikke helt å bestemme meg:P Liker ikke helt å shoppe klær faktisk. hehe. Av og på med klærna og det repiteres til man finner noe. hehe:) Men noen ganger må man bare kjøpe nye klær. Fant ikke noe klær,men sko:)

    • Veronica S sier:

      Takker Nina;) Hehe.. vel bra du er litt klokere på hvem jeg er da;) haha.

      SV: jeg liker å shoppe, men HATER å prøve.. så har et hat/elsk forhold til shopping..men sko elsker jeg å kjøpe..

  5. HAR DU MØTT LADY ANTEBELLUM ??!?!?!?! DET VIL JEG OG

    • Veronica S sier:

      JAAAAA DET HAR JEG! Fikk Meet and Greet da jeg var å så dem i Sverige i Juli! Møtte Hillary to ganger da også allesammen en gang! Nydelige mennesker!!

      Hehe, du får melde deg inn i fanklubben og følge med neste gang når de kommer på Europa turne.

  6. Siv sier:

    Åh. konserter, altså. hihihihihihhi æææææ klarer ikke tenke på annet enn mcfly, hahaha

    • Veronica S sier:

      I KNOW RIGHT! Akkuratt nå verker det etter en Lady Antebellum konsert igjen, men da må jeg til USA og det er ikke akkuratt gratis! ÅÅh tenker du gleder deg sinnsykt til McFly.

  7. Erle sier:

    kjempebra svart😀

Please reply

