We can’t keep hanging on to words that we never say…

Er det en stemme jeg har forelsket meg i så er det Ryan Griffin sin stemme. Første gang jeg hørte den stemmen var jeg solgt. Selvsagt er jo ikke han kjent i Norge og han er vel ganske så ny for mange av oss, men meg og noen andre jenter på twitter er allerede store fans. Sangen hans «Down That Road» er en av mine favoritter, virkelig elsker denne sangen:
If there is one voice I have fallen in love with, it is Ryan Griffin’s voice. The first time I heard it I was sold! Not surprise he is not common on Norway (I mean, almost all good music never reach Norway, such a shame) and he is kind of new to all of us, but some of my girls on twitter and I are huge fans already. His song «Down That Road» is one of my favorites, I really love this song:

Bare hør stemmen hans, den er så vakker, ikke er han stygg å se på heller da.
Just hear his voice, it’s so beautiful, and he is kind of good looking.

En annen artist jeg har stor respekt for er jo selvsagt Myrna Braza, fineste Myrna! Er jo så heldig å ha denne talentfulle damen som kor-dirigent for koret jeg går i, BrazaNova og hun er en av de snilleste og blideste menneskene jeg kjenner. Hun kom ut med ny sang på Valentins dagen, «Lala», som var veldig greit at jeg fikk kjøpt på iTunes før jeg reiste av gårde med fly til Irland. Så hadde jeg bra musikk på ørene mens jeg måtte vente på fly i København. Nyt sangen!
Another artist I have huge respect for is Myrna Braza, the lovley Myrna! I’m so lucky to be a part of her choir BrazaNova and she is one of the nicest and most smiling person I know! She came out with her new song «Lala» on Valentine’s Day which made me very happy, then I had something new and awsome to listen to while I had to wait for my plane to Dublin in Denmark. Enjoy the song!

Hva synes dere om sangene?
What did you think of the songs?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Musikk og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

20 svar til We can’t keep hanging on to words that we never say…

  1. Nina C. sier:

    Fint å oppdage artister som kanskje ikke er så kjent i Norge. Har hørt på Myrna før ,men ikke ryan:) Er jo alltid på jakt etter ny musikk:)

    • Veronica S sier:

      Hmm, veldig kjekt å oppdage artister, Ryan er fantastisk, så virker han så snill, haha han svaret på tweets og greier;) We like it!
      Myrna er jo rå!!
      BTW, tro det eller ei, Mumford & Sons har begynt å vokse på meg.. TENK DET DU!

  2. Nina C. sier:

    SV:Yay! Så bra at du følge meg på instagram. Tror jeg trykket på følge knappen på din profil:)

  3. Merethe sier:

    Han hadde en veldig fin stemme🙂 Flotte sanger!

  4. Ryan Griffin = Utrolig flott stemme😀

  5. Veronica sier:

    Digger den første sangen!😀❤

  6. Siv sier:

    Det er SÅ fint å finne artister man virkelig liker! Selv hører jeg mye på Glee for tida – de er rå!

    • Veronica S sier:

      JEPP;) Jeg har en del artister jeg virkelig liker, selvsagt er jeg trofast mot Lady Antebellum og en del andre, men når man oppdager nye så blir man så glad;)
      Glee er dødsbra!

  7. Nina-Martine sier:

    Aldri hørt om dem før :p

    Sv; Da burde du se den!😉

    // Ja, det er det beste med henne!😛

Please reply

