Mirrors..

Men småjentene hyler etter Justin Bieber er det bare EN Justin som betyr noe for meg, han med suit and tie: nemlig Justin Timerlake. Skal kjøpe albumet hans når jeg får april lønning for jeg ELSKER Justin Timberlake og var mega N*SYNC fan når jeg var yngre. Greit dem er på iPoden min fortsatt. Så jenter, Justin Bieber er safe med dere, jeg foretrekker denne litt eldre Justin jeg;) Og sangen Mirrors er bare vakker.

When the younger girls scream Justin Bieber there is only ONE Justin that means something for me, the Justin with suit and tie: Justin Timberlake. I’m going to buy his album when I get the April pay check becuase I just love him and I was a HUGE fan og N*SYNC when I was younger, and I do still have some of their songs on my iPod. Så girls, keep Justin Bieber, I prefer this little older and more meture Justin;) And this song Mirrors is beautiful.

Justin Bieber vs Justin Timberlake?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , . Bokmerk permalenken.

22 svar til Mirrors..

  1. Ah! Den var fin! Akkurat en sånn sang jeg kan få skikkelig dilla på🙂

  2. AB sier:

    Uten tvil Timberlake!

  3. motionocean sier:

    jeg husker jeg dansa med ham da jeg var yngre. Sånn, metaforisk, seffern😉

  4. mirrors er en av yndlings låtene mine for tiden, den er så fin!!

  5. Merethe sier:

    Jeg må nok si Justin Bieber, men synes også at Timberlake har mye bra!🙂

  6. Anastassia sier:

    hmm, jeg er egentlig ikke fan av verken bieber eller han der, men kan si at jeg er mer fan av bieber enn timberlake så da må si justin bieber :p men det var fin sang da!

  7. Erle sier:

    han er myeee bedre en justin bieber ihvertfall😀

  8. Nina-Martine sier:

    Tror jeg må lytte til dette albumet, selvom jeg aldri var noe særlig Justin Timberlake fan. Før han var med i noen bra filmer :p

    Sv; Yay, håper du likte den også😀

    // Hehe, det er den🙂

  9. Juthamat~ sier:

    Han er utrolig talentfull da.😀

  10. Christine sier:

    likte ikke han så godt før men er ganske fan av han nå faktisk. i tillegg så hører jeg på N’Sync sangene innimellom :p

Please reply

