I can’t erase the memories, But I can’t burn the whole place down…

For tiden sitter jeg hjemme med en korsrygg som bestemte seg for å kortslutte litt på søndag…som endte i at smertene ble så intense at jeg fikk meg et hyggelig møte med flisene på baderomsgulvet og endte opp med en opptygget leppe og en kledelig blå hake. Såret på leppen er sånn ti ganger værre enn på bildet fordi det har blitt betent. Føler meg utrolig vakker når jeg går ute og fikk en del blikk da jeg hos legen i går, der jeg beveger meg som en kyr på grunn av korsryggen også med blå hake og gigantisk leppe. De tenkte sitt og jeg tenkte bare «You should’ve seen the other guy».

blueveis

Så mens jeg veksler på å gå og sitte fordi smertene er så sinnsyke, så føler jeg at den beste smerte-medisinen er musikk. Det kunne ikke passet bedre enn at det er 20 dager igjen til Lady Antebellum slipper sitt 4 studio album GOLDEN, det hjalp på at deres nyeste singel DOWNTOWN raste inn på nummer 1 på Billboard Country i går, som gir dem sin 7 nummer 1 ever! Jepp, jeg er veldig stolt. IKKE NOK MED DET, er som dem leser min smerte, så dem la ut like godt EN ny sang på iTunes fra deres nye album, en sang meg og en del venner har siklet på siden sangen lekket på youtube fra en som så dem fremføre den for et TV-show som skal være i USA 19 mai. Sangen heter Goodbye Town og den er sånn som jeg forbinder med sommer, bakgrunnsmusikk for en fest i sommervarmen ute, eller en man hører på i bilen mens man synger med.

Om dere vil ha sangen så kan dere skaffe den HER. Og mens dere laster den ned kan dere høre klipp fra dem andre sangene som er på nye platen, som er litt annerledes enn de andre.

As we speak I’m sitting at home with a lumbar who decided to go on strike on Sunday and it ended in so much pain that I managed to pass out on the bathroom floor hitting my chin (which is REALLY blue) and bite my lip. The lip looks ten times worse real life than the photo because it’s not infected. I feel really beautiful and when I was at the doctors office yesterday people stared at me, there I was walking like a calf with bruised lip and blue chin. I bet they thought that I was beaten by someone and all I could think was «You should’ve seen the other guy».

So, while I switch from sitting down and walking around to somehow deal with the pain I feel like the only medicine that helps is music. Lucky for me there’s only 20 days until Lady Antebellum is realizing their 4th studio album GOLDEN and it really helped that yesterday their new single DOWNTOWN went to number 1 on Billboard Country which makes it their 7th number 1. I’m so proud. BUT, it’s like they are reading my pain and my in need for music, yesterday we could pre-order their album GOLDEN on iTunes AND download a new song GOODBYE TOWN, which is a song I’ve been dying to hear the studio version of since it leaked the live performance on YouTube from a TV-Show that will air May 19. I really do love this song and it reminds me of this light summer song we play at a summer party or driving the car and singing a long. I’m so in love. Just listen! You’ll get it on iTunes HERE. And while you get it, listen to the other songs in the 1 minute 30 seconds previews.

Likte dere sangen?
Did you like the song?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Hverdagsmas, Musikk og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

26 svar til I can’t erase the memories, But I can’t burn the whole place down…

  1. Men kjære vene så uheldig du er da! Det der så ikke bra ut! God bedring til rygg og blåveiser..:)

  2. Nina C. sier:

    Huffa mej,det hørtes ikke noe særlig bra ut:) god bedring !🙂 Likte sangen ja:)

  3. Nina-Martine sier:

    Nei, uff så forferdelig! Det ser virkelig ikke bra ut! Håper det går over fort!

  4. Juthamat~ sier:

    Downtown er så fin.😀 huff, du får god bedring!

  5. Huff, det er virkelig pain når ryggen svikter! Men godt du har noe å se fram til da😀

  6. motionocean sier:

    Ååååå, jeg sender deg massemasse kjærlighet – for en uflaks!!!

  7. Jeanette sier:

    Huff, god bedring!! Om du vil ha det nye albumet til bruno mars, så kan jeg sende deg det, bare gi et pip. Bare fine sanger! Smask.

  8. Merethe sier:

    Auch, det hørtes ikke særlig godt ut! Får håpe det går fort over og at du er på bedringens vei🙂

  9. Nina-Martine sier:

    Sv; Nei uff da :p Det skjønner jeg ikke, hun har jo så fin stemme. Men så har jeg den samme følelsen mot Adele, som regel. Føler meg helt alene på denne jord om det :p

    Mumford & Sons var skikkelig bra, elsker virkelig musikken deres!

    • Veronica S sier:

      Hehe..nei Lana Del Ray er virkelig ikke min stil..prøvd å like henne men bare failer..hehe..Adele der i mot digger jeg! hehe.

      Får mer og mer sansen for dem, Mumford & Sons

  10. Huff, stakkars deg, det så ikke mye godt ut! Håper du er bedre i form nå🙂

  11. Rita sier:

    Uffda, så uheldig :S

  12. Christine sier:

    Hehe.. godt du tar det med LITT galgenhumor da, kjære😉
    Ønsker deg en masse god bedring!

Please reply

