Strong, healthy, beautiful, and REAL!

hillaryscottqoute

«Skjønnhet kommer innenfra. Jeg vet alle sier det men la meg bare fortelle deg hvorfor jeg føler det slik. De øyeblikkene jeg har følt meg mest vakker er de gangene jeg ikke er dollet opp av proffesjonelle med hår og sminke, på scenen eller feiret en sjelden god hårdag (selv jeg elsker dem dagene ha!). Det har vært når dyrebare minner har blitt skapt der mitt fokus har vært på hvem jeg prøver å være på innsiden. En bedre versjon av den jeg var i går. Noen eksempler er bryllupsreisen, der jeg tjente Gud ved å tjene familien på Haiti, jente-tid med mine nærmeste venninner. Når jeg ser tilbake på de dagene kan jeg ikke huske å ha sett meg selv i speilet, holdt inne magen eller fisket etter kompliment (noe vi alle gjor, innrøm det! ha!)

Som kvinne føler jeg meg presset til ikke bare å tenke men til å TRO at vi må være kjempe pen, i perfekt form, med skavank-fritt ansikt. «Skall av mennsker» som anses som «vakker» utelukkende basert på en dimensjon. Hvorfor ikke streve etter å være multidimensjonalt pene damer!?!? Sterk, sunn, pen og EKTE!»
-Hillary Scott-Tyrrell

«Beauty begins from within. I know everyone says that, but let me tell you why I feel that way. The moments where I’ve truly felt the most beautiful, in the purest sense of the word, have been when I’m not dolled up in professional hair and makeup, on stage, or just celebrating a rare fabulous hair day (even though I do enjoy those days, ha!). They’ve been in the middle of precious memories being made, and when my focus has been on who I am trying to become on the inside. A better version of who I was yesterday. Some examples are my honeymoon, serving God by serving my family in Haiti, and girl time with my closest friends. Reflecting back on those days, I never remember looking in the mirror, sucking in my gut, or fishing for a compliment (which we all do, admit it! ha!)

As women, I feel we are pressured into not only thinking, but BELIEVING that we must be drop dead gorgeous, in perfect shape, blemish-free faced “shells of people” who are deemed “beautiful” based purely on one dimension. How about we strive to be multi-dimensionally beautiful women!?!? Strong, healthy, beautiful, and REAL!»
-Hillary Scott-Tyrrell

Jeg bare måtte dele denne med dere fordi dette var noe av det fineste jeg har lest på en liten stund. Dette er hentet fra et intervju i en blogg som heter WOMANISTA som er å anbefale. Dette er også en av grunnene til at Hillary er mitt forbilde, hun er bare fantastisk.

I just had to share this with you because this is something of the nicest thing I’ve read in a while. This is from an interview at WOMANISTA-blog which I reconmend. And this is also why Hillary is my role model, she is just amazing.

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Tema og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

23 svar til Strong, healthy, beautiful, and REAL!

  1. Muti2ne sier:

    Bra innlegg!😀
    Så sant!

  2. Flere av kjendisene skulle vært litt mer som Hillary Scott-Tyrrell🙂 Bra dame!

  3. motionocean sier:

    Wow – hun kan det der. Det der er NYDELIG – og supersant!!!!!

  4. Det der er virkelig sant:) herlig innlegg!
    sv: tusen takk for fin kommentar!😀

  5. Merethe sier:

    Personlighet veier alltid mer enn utseendet. Hvem vil vel ha ei vakker jente med forferdelig personlighet? Jeg mener også at det ikke finnes noen fasit på hvordan et menneske skal se ut og derfor heller ingen fasit på hva som er vakkert og ikke.

  6. Juthamat~ sier:

    ååh, sterkt innlegg.. SÅ BRA! Skulle ønske flere var slik!

  7. Keths sier:

    kjempebra!! flere burde vært slik, men desverre er det et fåtall…

  8. Christine sier:

    Ja dette var en kjempefin tekst. man trenger å lese slike innlegg innimellom og huske på hva som er viktig i livet🙂

  9. Tror nok de fleste kvinner legger dette presset på seg selv, uten at de nødvendigvis mener at andre bør legge det samme presset på seg. En hver ville vel sagt til en annen at du er god nok som du er, men det er veldig vanskelig å si det, og tro det, om seg selv🙂

  10. Multi2ne sier:

    Synes du skriver bra! Godt innlegg!

Please reply

